In Juli ga ik voor drie weken op reis.
- 1 week NY
- 2 weken Costa Rica
Gezien we door Costa Rica zullen trekken, wil ik de hoeveelheid fotomateriaal zoveel mogelijk beperken. Volgende gaat alvast zeker mee:
- Canon 5d mkII (zonder grip) (voldoende geheugen en batterijen, afstandsbediening, ..)
- GoPro HD hero 3 Black edition + batterypack, chesty, voldoende geheugen, ..)
- Gorillapod met manfrotto balhoofd
Wat wel te verwachten is door het forumonderdeel (objectieven) twijfel ik nog welke lenzen ik zou meenemen. Denk voorlopig richting één van deze drie setups:
- 24-70L (1 lens, lichtste oplossing, altijd alles bij de hand)
- 35L + 85/1.8 (85mm is licht en compact maar niet weathersealed)
- 35L + 135L (meer tele, voor wildlife, weathersealed maar wel een pak zwaarder en groter)
35L lijkt me perfect voor NY en natuur, aanvullen met wat tele voor wildlife en straatfotografrie lijkt me ideaal. Al weet ik best dat 135mm niet echt lang is.. maar heb geen anderen en telelenzen zijn vaak groter en zwaarder.
Wat zijn jullie meningen?
thanks, Michiel.
- 1 week NY
- 2 weken Costa Rica
Gezien we door Costa Rica zullen trekken, wil ik de hoeveelheid fotomateriaal zoveel mogelijk beperken. Volgende gaat alvast zeker mee:
- Canon 5d mkII (zonder grip) (voldoende geheugen en batterijen, afstandsbediening, ..)
- GoPro HD hero 3 Black edition + batterypack, chesty, voldoende geheugen, ..)
- Gorillapod met manfrotto balhoofd
Wat wel te verwachten is door het forumonderdeel (objectieven) twijfel ik nog welke lenzen ik zou meenemen. Denk voorlopig richting één van deze drie setups:
- 24-70L (1 lens, lichtste oplossing, altijd alles bij de hand)
- 35L + 85/1.8 (85mm is licht en compact maar niet weathersealed)
- 35L + 135L (meer tele, voor wildlife, weathersealed maar wel een pak zwaarder en groter)
35L lijkt me perfect voor NY en natuur, aanvullen met wat tele voor wildlife en straatfotografrie lijkt me ideaal. Al weet ik best dat 135mm niet echt lang is.. maar heb geen anderen en telelenzen zijn vaak groter en zwaarder.
Wat zijn jullie meningen?
thanks, Michiel.
Comment