Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

converter voor nikon toestel met sigma 120-300 2.8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: converter voor nikon toestel met sigma 120-300 2.8

Ik had vroeger op crop bij citytrips altijd mijn 15/30 en 24/70 bij, nu ik een FF heb is dat een 24/120 f4.0 geworden en daar ben ik uiterst tevreden van, zozeer zelfs dat ik de 24/70 heb weggedaan.
    Ik heb zo genoeg breedhoek voor de meeste onderwerpen. En tele kom ik zelden tekort.
    Een 70/300 als enige lens is volgens mij niet werkbaar in een stad.
    Volgens mij heb je genoeg gekocht ,je hebt topmateriaal, en alvorens vanalles bij te kopen ga je er best mee (leren) werken.
    Neem je camera en de 24/70 mee , dan ben je licht bepakt, en probeer het, je hebt genoeg breedhoek en als je tele te kort komt doe je een paar stappen tot het wel gaat. Je hebt tenslotte ook nog je benenzoom
    D800 en een goed glasservies

Comment

Dat lijkt er idd aan te komen. Meenemen wat ik heb ; zijnde de 24/70mm f/2.8
      Vooral sinds ik gisteren de raad kreeg om iets anders in de plaats aan te kopen.
      Zijnde: Lowepro Inverse 200 AW ; Fototas met 2 draagmogelijkheden, maar vooral als heuptas bedoeld.
      Schijnt ideaal en confortabel te zijn om op citytrip ; of beter gezegd op wandelingen algemeen ; te gebruiken.

Ik stel de vraag naar bevindingen op het forum accessoires...

Comment

Aan de TS: voor de Sigma 120-300 f/2.8 OS kan je best de Sigma teleconverter gebruiken, deze zou prijs-kwaliteit het beste presteren. Ik gebruik momenteel een Kenko teleconverter ermee, maar dat is puur omdat ik deze erg goedkoop kon overnemen. Ik ben nog van plan deze in te wisselen tegen de Sigma variant.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk bericht
          Dat lijkt er idd aan te komen. Meenemen wat ik heb ; zijnde de 24/70mm f/2.8
          Vooral sinds ik gisteren de raad kreeg om iets anders in de plaats aan te kopen.
          Zijnde: Lowepro Inverse 200 AW ; Fototas met 2 draagmogelijkheden, maar vooral als heuptas bedoeld.
          Schijnt ideaal en confortabel te zijn om op citytrip ; of beter gezegd op wandelingen algemeen ; te gebruiken.

Ik stel de vraag naar bevindingen op het forum accessoires...
          Ik zou eerder gaan voor een draagsysteem als de blackrapid als je toch slechts 1 camera en 1 lens meeneemt is een zak (naar mijn mening) overbodig.

Comment

Ik zou eerder gaan voor een draagsysteem als de blackrapid als je toch slechts 1 camera en 1 lens meeneemt is een zak (naar mijn mening) overbodig.
            Ja-ja ,,, maar ik plan niet een verzameling tassen aan te leggen.
            Dus deze tas moet ook gebruikt worden bij een wandeling waarbij wat meer mee moet.
            Maar deze discussie lijkt me niet op z'n plaats op dit forumonderwerp. Ik zette dit onderwerp voor verdere reacties op 'accessoires'.
            Tot daar,,

Comment

Working...
            X