hey allemaal,
Ik heb enkele vragen
Momenteel ga ik regelmatig naar het circuit van zolder en francoshamp om foto's te maken tijdens de races maar nu zou ik dit graag met het effect van panning willen werken. natuurlijk zou ik de lens ook in de paddock ed willen gebruiken zodat ik niet steeds hoef te wisselen als dit al dan niet kan
momenteel heb ik een canon eos 400 d
nu ben ik op zoek naar een geschikte lens voor hierop als dit nog mogelijk is op dit toestel.
als lens had ik volgende lenzen in het visier
CANON EF 70-300MM F/4-5.6L IS USM
CANON EF 75-300MM F/4-5.6 III USM
Canon EF 70-300mm F4.5-5.6 DO IS USM
indien mijn huidig toestel niet zou voldoen aan wat ik wil doen zou ik eventueel een nieuwe canon eos 7d willen aanschaffen
wat denken jullie hiervan
bedankt alvast
Ik heb enkele vragen
Momenteel ga ik regelmatig naar het circuit van zolder en francoshamp om foto's te maken tijdens de races maar nu zou ik dit graag met het effect van panning willen werken. natuurlijk zou ik de lens ook in de paddock ed willen gebruiken zodat ik niet steeds hoef te wisselen als dit al dan niet kan
momenteel heb ik een canon eos 400 d
nu ben ik op zoek naar een geschikte lens voor hierop als dit nog mogelijk is op dit toestel.
als lens had ik volgende lenzen in het visier
CANON EF 70-300MM F/4-5.6L IS USM
CANON EF 75-300MM F/4-5.6 III USM
Canon EF 70-300mm F4.5-5.6 DO IS USM
indien mijn huidig toestel niet zou voldoen aan wat ik wil doen zou ik eventueel een nieuwe canon eos 7d willen aanschaffen
wat denken jullie hiervan
bedankt alvast
Comment