Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valabel alternatief voor Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS II USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Valabel alternatief voor Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS II USM

Ik zie dat probleem over die witte kleur eigenlijk niet zo.... Alle 70-200 f2.8 lenzen zijn groot van formaat dus opvallend zijn ze toch altijd... de kleur maakt volgens mij weinig meer uit. Wil je compacter en onopvallender dan moet je bijv. naar de 135L gaan kijken. Ook een supergoed objectief maar geen helaas geen IS en geen mogelijkheid om te zoomen....

Voor de rest ben ik het met Funcky eens... Er is geen vergelijkbaar alternatief voor de 70-200 f2.8 II. Ik heb deze lens nu sinds anderhalve week en heb nog nooit eerder zo'n goede zoomlens in handen gehad Wil je iets vergelijkbaars dan kom je altijd op primes uit...
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Re: Valabel alternatief voor Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS II USM

Ik heb vroeger een zwarte 70-200 gehad (Sigma), en toen kreeg ik ongeveer dezelfde reacties als nu met de witte Canon.
      Zelfs met de 24-70 f2,8 of de 16-35 f2,8 op de camera denken ze meteen dat ik een professionele fotograaf ben, soms helpt dat om wat meer vooraan te geraken.
      Maar met eender welke "grote lens" (grote diameter van het frontelement) val je meteen op als je die naar iemand richt. Op dat ogenblik zien ze zelfs niet welke kleur de buitenkant van de lens heeft.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Working...
      X