Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Objetief op rondreis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Objetief op rondreis

    Oorspronkelijk geplaatst door Forex Bekijk bericht
    Hey,

    Ik vertrek in november tezamen met mijn vriendin voor 3 weken met de rugzak naar Cambodja. Ik heb me ook al dezelfde vraag gesteld van welke lenzen neem ik mee.
    Nu voor mijn Canon 7d neem ik zeker al mijn Canon 24-105 mee, super lens om uitstapjes mee te maken. Als telelens zal ik toch wel de zware 100-400 meenemen vermits ik hier heel graag mee werk, maar perfect alternatief is de 55-250. Voor breedhoeken is de 24mm te weinig dus moet ik me nog ergens een 10-24 van canon aanschaffen.
    Mijn vriendin heeft een canon 550d en neemt haar 15-85 mee als allrounder en haar 55-250 voor het betere zoomwerk.
    Ik heb ook al gekeken nr 18-200 maar de kwaliteit gaat toch sterk achteruit en dan vind ik het switchen van lenzen minder erg. Je moet er wat voor over hebben ;o)
    Veel succes!

    Groeten,
    Geert

    Ik denk niet dat ik mijn Tele in Cambodja 1 keer gebruikt heb, maar in alle geval prachtig land!
    Canon EOS 60d - Sigma AF 17-50mm f/2.8 EX DC HSM OS - Canon EF 50mm F/1.4 USM - Canon EF 70-200mm f/4L IS USM - Canon Speedlite 430EX II

    Comment


    • #32
      Re: Objetief op rondreis

      Ik gebruik als basis lens de Canon EF-S 18-135. Deze zit binnen budget en heeft dat net iets meer een 18-55. Deze lens is natuurlijk niet zo lichtsterk, maar als je dat wil loopt de prijs al snel op.
      http://www.flickr.com/photos/rikske1206

      Comment

      Working...
      X