Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon lens solden !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Canon lens solden !

    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes

    En op de 100-400 geen korting




    kijk hier eens
    Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

    Comment


    • #32
      Re: Canon lens solden !

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door sp4 Bekijk bericht
      Bedankt, maar heb hem net gekocht bij kamera express aan €1247
      Bootjes

      Comment


      • #33
        Re: Canon lens solden !

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Wat betreft de Canon EF 100 mm USM Macro.
        Wie die besteld heeft bij A&C met 100 euro korting heeft geluk.
        Deze korting was naar het schijnt bedoeld voor de 100 mm met IS die natuurlijk stukken meer kost.
        Is intussen wel gewijzigd op hun website.
        Groetjes
        En is art en craft nu niet de mensen aan het opleggen voor de 100mm zonder IS ik dacht dat deze eerst een standaard prijs had van 489euro nu is hij opeens 519euro...

        Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat het toch 489euro was hoor

        grtz
        http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

        Comment


        • #34
          Re: Canon lens solden !

          Oorspronkelijk geplaatst door insider46 Bekijk bericht
          En is art en craft nu niet de mensen aan het opleggen voor de 100mm zonder IS ik dacht dat deze eerst een standaard prijs had van 489euro nu is hij opeens 519euro...

          Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat het toch 489euro was hoor

          grtz
          Ik denk dat je gelijk hebt, dacht ook dat ze aan 489 euro heeft gestaan. Topo heeft ze gekocht, misschien kan die ons zeggen hoeveel hij betaald heeft ?
          Ze zullen er alleszins niet veel verkopen tegen die prijs, want bij cameranu.nl bvb. kost ze nu 439 euro. Dat is 80 euro minder...... toch reeds een serieus verschil hé.
          Groetjes

          Comment


          • #35
            Re: Canon lens solden !

            Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
            ***** !
            Waarom net wanneer ik overtuigd (voor het grootste deel toch) ben om Sigma 150mm macro te kopen!?

            Ik vind het nie leuk

            Ik heb hier bij mij thuis de Sigma 150mm al een tijdje te koop staan...
            Geinteresseerd ? Laat maar een privé berichtje weten !

            Ecko
            I Believe in Mother Nature...
            That's my religion..!!!
            Ecko....

            Comment


            • #36
              Re: Canon lens solden !

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Ik denk dat je gelijk hebt, dacht ook dat ze aan 489 euro heeft gestaan. Topo heeft ze gekocht, misschien kan die ons zeggen hoeveel hij betaald heeft ?
              Ze zullen er alleszins niet veel verkopen tegen die prijs, want bij cameranu.nl bvb. kost ze nu 439 euro. Dat is 80 euro minder...... toch reeds een serieus verschil hé.
              Groetjes
              Ik dacht het zeg! Eventjes trg hun geld proberen recupereren wss vanwege hun foutje! Mja indd had het ook gezien op camera.nu. Maar toch maar voor de 100mm L IS gegaan dan, komt ietsje goedkoper uit dan camera.nu en voor de prijs die je voor een 100mm zonder IS betaald bij art en craft kan je evengoed wat bijleggen voor met IS nu die solden er zijn.

              Grts
              http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

              Comment


              • #37
                Re: Canon lens solden !

                Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                Hey juppekes



                Bedankt, maar heb hem net gekocht bij kamera express aan €1247
                Nu ga je "sjette" kunnen geven hoor!
                (voor de "buitenlanders": "sjette" wil zoveel zeggen als "van jetje" of "van katoen")
                hihi

                Comment


                • #38
                  Re: Canon lens solden !

                  Ik heb bij art & craft 400 betaald verzending inbegrepen. Toch nog een verschil met de L versie hoor.
                  drugstore-onlinecatalog.com

                  Comment


                  • #39
                    Re: Canon lens solden !

                    Oorspronkelijk geplaatst door topo Bekijk bericht
                    Ik heb bij art & craft 400 betaald verzending inbegrepen. Toch nog een verschil met de L versie hoor.
                    Ja tuurlijk zo is het nog een serieus verschil maar bedoel aan de prijs dat ze nu aangeven omdat ze hun fout hebben ontdekt kan je evengoed wat bijleggen...

                    De prijs is nu opeens 519euro terwijl zonder de solden pak een week trg maar 489euro stond, nu hebben ze hun fout ontdekt en is het plots 519euro dat noem ik mensen opleggen dus al denk ik niet dat ze direct mensen zullen vinden die deze prijs willen betalen...
                    http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Canon lens solden !

                      Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van de 100mm L 2.8
                      vandaag eerste testjes gedaan op een familiedinner en eerste verdict "super lens !"qua beeldkwaliteit
                      Wel af en toe last van niet willen scherpstellen ... is dit volgens jullie normaal :
                      als de lens scherp gesteld werd op een object en nadien neem je een ander object veel dichter of verder in het vizier, doet hij niets buiten een heel klein beetje over en weer proberen scherpstellen ... een manuele draai aan de lens zodat ze dichter in de buurt komt , is genoeg om haar weer te lanceren ...
                      weet niet goed of ik ermee terug moet , of dit normaal is ...

                      Comment


                      • #41
                        Re: Canon lens solden !

                        Oorspronkelijk geplaatst door 10spookie10 Bekijk bericht
                        Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van de 100mm L 2.8
                        vandaag eerste testjes gedaan op een familiedinner en eerste verdict "super lens !"qua beeldkwaliteit
                        Wel af en toe last van niet willen scherpstellen ... is dit volgens jullie normaal :
                        als de lens scherp gesteld werd op een object en nadien neem je een ander object veel dichter of verder in het vizier, doet hij niets buiten een heel klein beetje over en weer proberen scherpstellen ... een manuele draai aan de lens zodat ze dichter in de buurt komt , is genoeg om haar weer te lanceren ...
                        weet niet goed of ik ermee terug moet , of dit normaal is ...
                        Zou dat niet een beetje een eigenschap zijn van lenzen met zo'n groot diafragma.
                        De scherptediepte is relatief klein, waardoor de lens rap het noorden verliest.
                        Last edited by dréten; 8 januari 2012, 08:19.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Canon lens solden !

                          Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                          Zo dat niet een beetje een eigenschap zijn van lenzen met zo'n groot diafragma.
                          De scherptediepte is relatief klein, waardoor de lens rap het noorden verliest.
                          Yep, dit is trouwens in heel wat reviews te lezen. Is typisch voor macro lenzen naar het schijnt.
                          Groetjes

                          Comment


                          • #43
                            Re: Canon lens solden !

                            kan inderdaad ligge aan het grote diafragma. Ik merk hier hetzelfde met de 50mm f/1.8 II

                            En inderdaad voor de prijs dat ze nu vragen gaan ze geen kopers vinden, is hun eigen stomme fout ze moeten maar zorgen dat ze hun promoties van de eerste keer juist doen. Ben toch blij dat ik ze besteld heb, nu is het enkel nog wachten tot ik de lens heb.
                            drugstore-onlinecatalog.com

                            Comment


                            • #44
                              Re: Canon lens solden !

                              Oorspronkelijk geplaatst door topo Bekijk bericht
                              kan inderdaad ligge aan het grote diafragma. Ik merk hier hetzelfde met de 50mm f/1.8 II

                              En inderdaad voor de prijs dat ze nu vragen gaan ze geen kopers vinden, is hun eigen stomme fout ze moeten maar zorgen dat ze hun promoties van de eerste keer juist doen. Ben toch blij dat ik ze besteld heb, nu is het enkel nog wachten tot ik de lens heb.
                              Inderdaad
                              Eigenlijk langs een kant normaal dat het om de L versie ging als ik daar nu op terug kijk..
                              Op een lens die 'maar' 450 euro ofzo kost, 100 euro korting geven, op dat bedrag is dat behoorlijk wat.
                              Nuja, veel plezier ermee, en je hebt er een heel goede zaak mee gedaan
                              Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                              https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                              Comment


                              • #45
                                Re: Canon lens solden !

                                Thx voor de info guys !
                                Als ik weet dat het inderdaad niet abnormaal is , kan ik er zonder zorgen verder mee gaan experimenteren ...

                                Comment

                                Working...
                                X