Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM of de Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM of de Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM

    Wel eigenaardig dat een mens opzoekingswerk zit te doen voor een 60D +17-55 2.8 en plots ervoor kiest om een 5D aan te schaffen met een 50mm 1.2

    da's zoals naar een vw garage gaan voor wat info en dan toch een porsche kopen.

    Niks mis met de keuze van de body volgens mij, maar qua lens heb ik toch mijn bedenkingen. alles doen met een 50mm lijkt me straf. en als dit lukt, heb je dan echt een 5D nodig?

    Dan had volgens mij een 550D ook volstaan en had hij gerust nog een vakantie kunnen boeken naar de zon

    enfin, dat is mijn mening
    Canon EOS 550D + Canon EOS 450D + 18-55 IS II + 18-55 IS met defecte AF + 70-200 2.8L USM + Metz 36 + Sony DSC V1 + Sony DCR-PC2E + LoweproPro Runner 300 AW

    Comment


    • #32
      Re: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM of de Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM

      Oorspronkelijk geplaatst door arcbenne Bekijk bericht
      Wel eigenaardig dat een mens opzoekingswerk zit te doen voor een 60D +17-55 2.8 en plots ervoor kiest om een 5D aan te schaffen met een 50mm 1.2

      da's zoals naar een vw garage gaan voor wat info en dan toch een porsche kopen.

      Niks mis met de keuze van de body volgens mij, maar qua lens heb ik toch mijn bedenkingen. alles doen met een 50mm lijkt me straf. en als dit lukt, heb je dan echt een 5D nodig?

      Dan had volgens mij een 550D ook volstaan en had hij gerust nog een vakantie kunnen boeken naar de zon

      enfin, dat is mijn mening
      je kan alles met een 50mm + 5D doen maar niet alles met een 50mm en een 550D ( crop factor ) Maar op BD raden ze nogal heel snel L lenzen en dergelijke aan terwijl de gemiddelde gebruiker dit totaal niet nodig heeft. Ik heb huwelijken getrokken met een 17-85 ( helemaal in het begin op een 40D zelfs ) en dan hoor je de grootste amateurs al zeggen van "dikke zever das onmogelijk en ge zijt aant zwanzen en ge hebt duur materiaal nodig etc". En diegenen die dat zeggen, zijn zoals al vermeld de grootste amateurs die niets snappen van fotografie. Je kan alles doen met eender welk materiaal, niet altijd perfect maar het is mogelijk.Maar als ze er nu zoveel geld voor over hebben is dat hun probleem hoor.
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

      Comment

      Working...
      X