Re: Nikon AF-D 50mm f/1,8
precies... vandaar het voorstel van de 35mm
da's een heel ander bedrag voor een lens... een 17-55mm f2.8 kost een pak meer als een 35mm lensje... en is daarenboven zwaar om mee te sleuren... hang je niet zomaar aan je nek... dan heb je nog een blackrapid nodig... Maar ik ben het met je eens... een 17-55mm is een heel goede en veelzijdige lens...
mijn ervaring met fotografie in een nieuwe stad is dit: ik zet een 50mm op m'n toestel (fullframe), voor de TS zou dat dus een 35mm zijn, en ik wandel de stad in... Toestel is licht en handig, vormt absoluut geen bedreiging voor de mensen die ik in het vizier neem, maakt mooie foto's, met een mooie DOF, ook binnen in de huizen, kerken, gebouwen... blijf ik door gaan... Ik heb zelden de nood om te wisselen en veelal heb ik de andere lenzen dan ook "thuis" gelaten...
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke
Bekijk bericht
mijn ervaring met fotografie in een nieuwe stad is dit: ik zet een 50mm op m'n toestel (fullframe), voor de TS zou dat dus een 35mm zijn, en ik wandel de stad in... Toestel is licht en handig, vormt absoluut geen bedreiging voor de mensen die ik in het vizier neem, maakt mooie foto's, met een mooie DOF, ook binnen in de huizen, kerken, gebouwen... blijf ik door gaan... Ik heb zelden de nood om te wisselen en veelal heb ik de andere lenzen dan ook "thuis" gelaten...
Comment