Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Konijneberg de duurste winkel?
Collapse
X
-
-
Re: Konijneberg de duurste winkel?
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtEn ik spreek over een objectief van €600, dus toch ook een serieus verschil
"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
500px
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Ik snap ook niet dat mensen pakweg een D5000 of D3000 in de Mediamarkt kopen.
Vaak zijn die ook duurder dan bij de fotoboer.
Of nu de D3100 uit is verkoopt de mediamarkt nog steeds D3000 aan 'spotprijzen'
Dus onwetenden zullen er altijd zijn.Nikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
Ik hoor hier er al paar zeggen, een zuinige Nederlander, maar ik loop bij fotokonijnenberg binnen voor het advies enhet vaak wel leuke praatje, loop schaamteloos zonder iets te kopen naar buiten, koop veeel goedkoper op het internet.
Gelukkig zitten er meerderen konijnen bij mij in de buurt want om het ditzelfde grapje bij een winkel elke keer uit te halen zou ik niet durven
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maraten Bekijk berichtIk hoor hier er al paar zeggen, een zuinige Nederlander, maar ik loop bij fotokonijnenberg binnen voor het advies enhet vaak wel leuke praatje, loop schaamteloos zonder iets te kopen naar buiten, koop veeel goedkoper op het internet.
Gelukkig zitten er meerderen konijnen bij mij in de buurt want om het ditzelfde grapje bij een winkel elke keer uit te halen zou ik niet durven
Dat heeft niets met durven te maken he , wel met respect, zowel voor hen als voor jezelf.....D800 en een goed glasservies
Comment
-
Elementaire beleefdheid lijkt bijna uit de mode tegenwoordig, net zoals gezond verstand. Mensen willen steeds de goedkopere prijzen, en wanneer er iets fout gaat met een product willen ze de beste service...
Ik sta in de optieksector, en maak het elke dag mee. Iedereen vindt het maar normaal om de goedkoopste prijs te betalen, alles in garantie opgelost te krijgen, maar weiger 1 keer(terecht) garantie te geven, en ze schelden en roepen, terwijl ze misschien al vele jaren de beste service hebben gekregen....http://www.flickr.com/photos/60108922@N07/
Nikon d700 + 50 1.8 + 80-200 2.8 + 70-300vr + Samyang 14mm 2.8 + 105 2.8 vr micro + Samyang 85mm 1.4+ Fujifilm x100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maraten Bekijk berichtIk hoor hier er al paar zeggen, een zuinige Nederlander, maar ik loop bij fotokonijnenberg binnen voor het advies enhet vaak wel leuke praatje, loop schaamteloos zonder iets te kopen naar buiten, koop veeel goedkoper op het internet.
Ach, een dezer zal Uw werkgever wel een Roemeen of een Bulgaar aanvaarden die aan 30% minder werkt dan U hem kost... Dan sta jij op straat... Zelfde verhaaltje als hierboven...
Comment
-
vreemd dat kamera express nog niet gemeld werd. over het algemeen goedkoper, online kan, in de winkel gaan ook. ik ben er tevreden overnikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's
Comment
-
Hallo fotovrienden,
Oorspronkelijk geplaatst door Jboy Bekijk berichtHi,
IK ben van plan de 17-55 2.8 en nog wa filters te kopen en met wat opzoekwerk zie ik dat de Konijneberg simpelweg de duurste winkel is geworden
.....
Geeft konijneberg ook laagste prijs garantie? of toch mischien maar beter ergens anders kopen.
Een zaak die té duur is naar je zin, daar moet je op dat moment geen energie meer insteken.
Geniet van diegene die het goedkoopst voor je levert.
Accepteer dan ook eventuele minder service... en eventuele levertijd...
Konijnenberg is een prima zaak, maar zo zijn er meerdere.
Service en antwoordsnelheid zijn daar meer dan prima.
Ik heb daar wel een paar kleinigheidjes aangekocht, maar het meeste elders.
Vanwege het bovenstaande...
Toon respect aan anderen die ergens anders kopen dan jij! Ook zij maken keuzes zoals jij, maar misschien op andere gronden.
Accepteer dat gewoon.
Geniet vooral van uw fotografie...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dennis vandermeersch Bekijk berichtvreemd dat kamera express nog niet gemeld werd. over het algemeen goedkoper, online kan, in de winkel gaan ook. ik ben er tevreden over
Heb mijn Nikon D7000 met GB8 geheugenkaart en Sigma lens besteld.
De D7000 en 8GB kaaert zijn onderweg. Maar de lens... die komt deze week in voorraad zeggen ze tegen mij. Maar tegen een maat zeiden ze leverings problemen bij sigma :s
Comment
-
lenzen zijn overal een beetje uit voorraad. crisis, hénikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bokeh Bekijk bericht...... Mensen willen steeds de goedkopere prijzen, en wanneer er iets fout gaat met een product willen ze de beste service...
Ik sta in de optieksector, en maak het elke dag mee. Iedereen vindt het maar normaal om de goedkoopste prijs te betalen, alles in garantie opgelost te krijgen....
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Hoi,
Weet er eigenlijk iemand wat ze bij konijneberg bedoelen met die adviesprijs?
Bijv; Nikon EN-EL3E Accu adviesprijs 98€,maar nu aan 59.95€
(Heb trouwens mijn batterijtje gekocht bij de plaatselijke fotoboer voor 40€)
Grtjs Isa
Comment
Comment