Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
't Is toch net iets meer dan een kitlens hé .
Laten maken zou ik zeggen. Zal altijd wel goedkoper zijn dan eenzelfde nieuw, en anders gooi je een mooi stuk glas op het stort...
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
een fotootje van je "worst nightmare" .
Maar ik zou als ik in uw angstige schoenen stond eerst even informeren bij een Canon hersteller (Tech Repair Bergen op Zoom, DSP Nederweert of Rofa repair Den Haag).
En zoals collega forummer Hans... uit pure nieuwsgierigheid : hoe is dit gebeurd?
Camera (1Dm3) stond op tafel met flits en lens op, ik moest heel snel vertrekken en blijkbaar had iemand men draagband rond men lens gedraaid, wat ik zelf nooit zou doen ...
dus ik grijp de camera (moest heel snel weg)
en hij glipt uit men handen en zo van tafel op de grond gevolg is :
-de flits 580EX2 kapot, gelukkig zelf kunnen herstellen voor 15euro onderdelen uit USA. werkt terug als nieuw twas enkel het plastic voetje dat kapot was
-men 16-35 is afgebroken de aansluit ring zat nog op de lens en de rest lag de wat verder gerold
aan de 1D is er gelukkig niks die heb ik al laten nakijken (aangezien die belangrijker was)
Comment