Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoomlens Sony?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zoomlens Sony?

Juist ja, geen VC ingebouwd, omdat, volgens de verklaring van Tamron, de Sony toestellen sowieso reeds uitgerust zijn met een optische beeldstabilistatie. Moet ik hieruit afleiden dat de toestellen van Nikon, Canon,... dit niet hebben ???

Comment

Da's inderdaad een juiste conclusie.

Wat Tamron betreft: hun redenering houdt natuurlijk geen steek. Er zijn immers voor een Sony-gebruikers enkel maar voordelen verbonden aan het kunnen kiezen tussen stabilisatie in de body of in de lens.
      Sigma levert de lenzen voor Sony gewoon inclusief OS zodat je als gebruiker zelf kan kiezen welke van de twee je activeert.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Da's inderdaad een juiste conclusie.

Wat Tamron betreft: hun redenering houdt natuurlijk geen steek. Er zijn immers voor een Sony-gebruikers enkel maar voordelen verbonden aan het kunnen kiezen tussen stabilisatie in de body of in de lens.
        Sigma levert de lenzen voor Sony gewoon inclusief OS zodat je als gebruiker zelf kan kiezen welke van de twee je activeert.
        Zouden de 11% aandelen van Sony in Tamron (blijkbaar) er iets mee te maken hebben?
        Wel erg jammer, had de keuze alleen uitgebreid! (maar de verkoop voor de Sony-versie sterk beïnvloed)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
          Zouden de 11% aandelen van Sony in Tamron (blijkbaar) er iets mee te maken hebben?
          Zou kunnen, maar het resultaat is vooral dat er meer Sigma verkocht zal worden denk ik. Voor mij is dat alvast de belangrijkste reden geweest om mijn Sony 18-250 in te ruilen voor de Sigma.
          Niet dat het dramatisch veel verschil maakt, maar het is gewoon plezant de twee systemen te kunnen vergelijken op eenzelfde toestel en afhankelijk van de omstandigheden dat te gebruiken waar je zin in hebt.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Wellicht zou je eens op http://www.dyxum.com kunnen kijken.

Regelmatig zijn er ook bijeenkomsten van alleen sony / minolta gebruikers in Nederland / België.

in oktober jl zijn er op zaterdag en zondag 2 na elkaar geweest een in Naarden en een in Antwerpen.
            op beide dagen waren er tussen 15 en twintig Sony gebruikers aanwezig met zeer mooi materiaal en kennis.

beware: skinheads with camera's for those having difficulty reading the included EXIF data: #...

Hallo hier een paar foto's van onze dag in Antwerpen 17 Oktober 2010 http://picasaweb.googl...

ik ben zelf in Antwerpen geweest.

De club groeit gestaag, en iedereen is bereid elkaar te helpen.

Het maakt trouwens niet uit welk merk je gebruikt. De foto moet je zelf maken.
            Last edited by vangomp5; 30 januari 2011, 16:43.
            Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

Comment

Ik zat een tijdje geleden met hetzelfde probleem en ik heb dan naar de wijze raad van K-2 geluisterd en de lens die hier niet uitgesproken wordt aangeschaft voor 150 euro. Ik heb er nog geen spijt van gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woloko Bekijk bericht
                Ik zat een tijdje geleden met hetzelfde probleem en ik heb dan naar de wijze raad van K-2 geluisterd en de lens die hier niet uitgesproken wordt aangeschaft voor 150 euro. Ik heb er nog geen spijt van gehad.

Veel plezier ermee

Comment

Toch wel handig als de naam een keer uitgesproken wordt..
                  De link naar marktplaats geeft nu nog wel aan welke lens het was, maar binnenkort niet meer.

Beetje vervelend/irritant voor mensen die zoiets zoeken, maar nu dus niet weten welke lens er mee bedoelt wordt.

Of heb ik het dan verkeerd?
                  WillemClassensDesign: Mijn website
                  Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                  Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
                    Of heb ik het dan verkeerd?
                    De lens staat hier toch al een keer in vermeld
                    En is andere topics wel duizend keren
                    Dé K2 lens

Moet toegeven dat ik nu ook wel een eigen lens wil
                    Last edited by Portmixus; 2 februari 2011, 10:43.

Comment

de Portmixus lens

Nu goed?
                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                        Ik kan die lens niet rieken (had dan de Minolta versie gepakt, die heb ik nog liggen )
                        ps: is je camera er nu al??? (we wachten erop )

Comment

Ik kan die lens niet rieken (had dan de Minolta versie gepakt, die heb ik nog liggen )
                          ps: is je camera er nu al??? (we wachten erop )
                          Camera is er nog niet Misschien eens bellen

De geheugenkaartjes liggen er al Batterijen zijn opgeladen, dus geen tijd te verliezen
                          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                          500px

Comment

De lens staat hier toch al een keer in vermeld
                            En is andere topics wel duizend keren
                            Dé K2 lens
                            Amai .

Dikke merci hé .

Gewoon eentje kiezen zou ik zeggen. Dan hernoemen we die ook wel .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                              Camera is er nog niet
                              Geduld is een schone deugd, en een kwestie van training .

Volhouden, volhouden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                                Gewoon eentje kiezen zou ik zeggen. Dan hernoemen we die ook wel .
                                Nick heeft al eentje gekozen voor mij

Comment

Working...
                                X