Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke groothoeklens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: welke groothoeklens

thw Templar. IK wou gewoon een simpel antwoord van jullie .Ik als leek en beginneling vroeg dus gewoon welke groothoeklens ik het beste zou kunnen gebruiken voor die groepsfoto,zonder dat ik daar wiskundige taferelen moet gaan bovenhalen. Maae in elk geval toch bedankt voor jullie reacties hoor.

Comment

Ik moet binnenkort een paar groepsfoto's maken van om de en bij de 60 man

Want als ik dat moet gaan doen dan staan ze er waarschijnlijk wel allemaal op,maar doordat ik zover staat gaat niemand zich herkennen denk ik.
      60 man samenpakken op 1 foto geeft met elk brandpunt hetzelfde probleem. De mensen zijn zo klein dat je ze moelijk herkent als je de foto onvoldoende vergroot. Achteruit gaan en het brandpunt verlengen houdt de groep beeldvullend, dus iedereen blijft even groot op de foto.
      Je wijzigt wel je standpunt waarmee je het perspectief verandert en je dus een andere verhouding krijgt tussen de groep en de achtergrond. In films maken ze zo soms heel indrukwekkende shots door tegelijkertijd dichter te komen en uit te zoomen (wat bijzonder moeilijk is voor de cameraman).
      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diron Bekijk bericht
        ........ IK wou gewoon een simpel antwoord van jullie.
        nogmaals....als je je kitlens nog hebt, zou ik die gewoon gebruiken hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bouk . mijn kitlens heb ik zeker nog . bedankt in iedergeval:-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diron Bekijk bericht
            bouk . mijn kitlens heb ik zeker nog . bedankt in iedergeval:-)
            Neem een trapladdertje mee en ga daarop staan, dan kunnen er meer mensen achter elkaar gaan staan en vul je de foto met meer gezichten.

Comment

Working...
            X