Hopenlijk kan iemand mij hier goede raad geven
want ik weet het helemaal niet meer,ben al lange tijd op zoek maar ik kom telkens
op een ander objectief uit,daardoor het zijn er wat dat ik het gewoon niet meer weet
Ik heb 2 objectieven de 85mm 1.8 en de 70-200mm f4.0
allebei zeer goed,ik ben er heel tevreden van, maar soms zit ik strop,
door de korste scherpstelafstand,ik kan niets te dichtbij fotograferen,
en het 2e punt is de breedhoek.
Voor studio opname's heb ik het zeker moeilijk doordat ik geen breedhoek heb
en moet ik toch wel zeer veel achteruit.
ik had eerst op oog de 28-135mm van canon,ik heb er zeer mooie foto's van gezien,
maar bij deze zal ik breedhoek missen denk ik,en blijft er over
17-85mm 4-5.6 is usm canon
17-70mm Dc 2.8-4 macro Sigma
17-50mm 2.8 Di II van tamron
18-50mm 2.8 EX sigma
18-50 2.8-4.5 DC OS HSM
Eerst had ik meer voorkeur naar de 17-85mm van canon neemt zeer scherpe foto's en toch meer zoom
maar deze heeft geen macro,niet dat het echt nodig is want macro zou maar voor af en toe zijn en ik dacht dan te kijken voor de close-up 250D voorzetlensjes waar ik ook
prachtige resultaten van gezien heb.
maar als ik dan foto's zie van de tamron 17-50 2.8 kan ik niet kiezen,deze is dan weer moeilijk 2dehands te vinden
de sigma 18-50 2.8-4.5 geeft dan weer meer het voorkeur is goedkoop en macro er nog eens bij,
ik wou 2dehands zoeken wan het budget is nogal klein en deze kan ik dan zelf nieuw kopen kost 199 in de winkel.
budget zou rond de 250 euro zijn,dus spijtig kan ik niet voor de canon 17-55mm 2.8
Wie kan voor mij de knoop doorbreken.
want ik weet het helemaal niet meer,ben al lange tijd op zoek maar ik kom telkens
op een ander objectief uit,daardoor het zijn er wat dat ik het gewoon niet meer weet
Ik heb 2 objectieven de 85mm 1.8 en de 70-200mm f4.0
allebei zeer goed,ik ben er heel tevreden van, maar soms zit ik strop,
door de korste scherpstelafstand,ik kan niets te dichtbij fotograferen,
en het 2e punt is de breedhoek.
Voor studio opname's heb ik het zeker moeilijk doordat ik geen breedhoek heb
en moet ik toch wel zeer veel achteruit.
ik had eerst op oog de 28-135mm van canon,ik heb er zeer mooie foto's van gezien,
maar bij deze zal ik breedhoek missen denk ik,en blijft er over
17-85mm 4-5.6 is usm canon
17-70mm Dc 2.8-4 macro Sigma
17-50mm 2.8 Di II van tamron
18-50mm 2.8 EX sigma
18-50 2.8-4.5 DC OS HSM
Eerst had ik meer voorkeur naar de 17-85mm van canon neemt zeer scherpe foto's en toch meer zoom
maar deze heeft geen macro,niet dat het echt nodig is want macro zou maar voor af en toe zijn en ik dacht dan te kijken voor de close-up 250D voorzetlensjes waar ik ook
prachtige resultaten van gezien heb.
maar als ik dan foto's zie van de tamron 17-50 2.8 kan ik niet kiezen,deze is dan weer moeilijk 2dehands te vinden
de sigma 18-50 2.8-4.5 geeft dan weer meer het voorkeur is goedkoop en macro er nog eens bij,
ik wou 2dehands zoeken wan het budget is nogal klein en deze kan ik dan zelf nieuw kopen kost 199 in de winkel.
budget zou rond de 250 euro zijn,dus spijtig kan ik niet voor de canon 17-55mm 2.8
Wie kan voor mij de knoop doorbreken.
Comment