Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM

    Hey BD'ers,

    Ik overweeg om mij 24-105 L weg te doen en te vervangen door een 24-70 L. Iemand een idee of nieuws opgevangen dat er een nieuwe versie van de 24-70 staat aan te komen.
    Waarom denk ik dit ? Veel shops doen juist een promo op de 24-70

    Grts
    Liriuske
    Liriuske

    Wijze raad doet wonderen !

  • #2
    Re: Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM

    Nergens is er een melding van een nieuwere 24-70 L ( hoewel ik hoopte van wel, een 24-70 F2.8 L IS bvb ^^ ) Er is wel al een patent aangevraagd door Canon naar het schijnt voor een 24-70, maar moest deze op de markt komen zal dat zeker niet voor dit jaar of 2011 zijn. Zolang Canon geen concurent heeft voor deze lens zullen ze zich ook niet meteen spoeien om een nieuwe op de markt te brengen.
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM

      thx

      Liriuske
      Liriuske

      Wijze raad doet wonderen !

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM

        Enige wat je kan doen is wachten. Ik fotografeer in de winter minder dan in de zomer vandaar dat ik de lens nu nog niet nodig heb. Ik wacht tot de eerste aankondiging van Canon eind februari begin maart. Als er dan nog geen sprake is van een opvolger, dan koop ik de oude. Maar zoals zo vaak gezegd, je kan wel blijven wachten. De huidige 24-70 is een superlens. Heb die gisteren de hele dag mee gehad (eens gehuurd om te zien wat ie kan). Absoluut geen klagen van gehad.
        Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

        Comment

        Working...
        X