Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben geen fotograaf, maar als ik op vakantie ga wil ik wel de mogelijkheid hebben om prachtige foto's te maken op eenders welke afstand. Daarom ben ik momenteel op zoek naar een betere lens om verder in te zoomen als we op safari gaan en het beest op een verre afstand zit :-)
Maar de TS heeft al een camera, als ik kijk naar de titel. Een Nikon D90. En hij wil enkel een betere lens. Waarom dan een andere camera gaan aanbevelen?
Goberdini, welke lens heb je dan nu reeds? Een Nikon 70-300 VR zou bijvoorbeeld een mooie aanvulling kunnen zijn van een kitlens. Daarmee kan je de beestjes al heel wat dichter halen.
op zoek naar een betere lens om verder in te zoomen als we op safari gaan en het beest op een verre afstand zit :-)
Wat heb je al, hoeveel wil je geven aan een lens, en wil iets dat de hele dat draagbaar is ?
Prijzen gaan van €200 tot +€5000... Gewicht en omvang kunnen in gelijke mate variëren .
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Moeten we dan al onze telezooms weg doen en een bridgecamera gaan kopen , maar eens kij-
ken naar de Tamron 28-300mm XR Di F/3.5-6.3, Nikon (AF / DX), voor 349
heb me 14 dagen geleden de AF-S nikkor 70-300 1:4.5-5.6G ED aangeschaft,neem ze eind deze maand mee naar africa,al getest op mijn d90 en werkt uitstekend.
Sorry aan alle maar blijkbaar heb ik me totaal vergist van toestel en had ik iets anders in gedachten... Maar het is dus een Coolpix P90 en hier past dus geen andere lens op :-)
Comment