Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D90

    Ik ben geen fotograaf, maar als ik op vakantie ga wil ik wel de mogelijkheid hebben om prachtige foto's te maken op eenders welke afstand. Daarom ben ik momenteel op zoek naar een betere lens om verder in te zoomen als we op safari gaan en het beest op een verre afstand zit :-)

    Enige aanraders?
    Http://www.fotoshoots.be

  • #2
    Re: Nikon D90

    De 18-200 mm DX VR II lens van nikon
    of de tamron 18-270 mm?

    grtz
    Nikon D90+Grip / Nikon 50mm F1.8 / Nikon 18-70mm DX ED / 55-200mm DX VR / Sigma 70-200mm F2.8 / LowePro Slingshot 200 AW

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D90

      Ik zou in dit geval kiezen voor een superzoom camera. Ik zie nergns waar je een DSLR voor nodig zou hebben.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D90

        ja een goede Bridge met 30 maal optische zoom is een optie...

        grtz

        Templar
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D90

          Maar de TS heeft al een camera, als ik kijk naar de titel. Een Nikon D90. En hij wil enkel een betere lens. Waarom dan een andere camera gaan aanbevelen?

          Goberdini, welke lens heb je dan nu reeds? Een Nikon 70-300 VR zou bijvoorbeeld een mooie aanvulling kunnen zijn van een kitlens. Daarmee kan je de beestjes al heel wat dichter halen.
          Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
          Fujifilm X100V - Sony RX100M3

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D90

            Oorspronkelijk geplaatst door Goberdini Bekijk bericht
            op zoek naar een betere lens om verder in te zoomen als we op safari gaan en het beest op een verre afstand zit :-)
            Wat heb je al, hoeveel wil je geven aan een lens, en wil iets dat de hele dat draagbaar is ?
            Prijzen gaan van €200 tot +€5000... Gewicht en omvang kunnen in gelijke mate variëren .
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D90

              Met een 70-300 VR kan je al een redelijk stukje zoomen en werkt perfect op uw D90.

              mvg Yves.
              What you see is what you get

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D90

                Moeten we dan al onze telezooms weg doen en een bridgecamera gaan kopen , maar eens kij-
                ken naar de Tamron 28-300mm XR Di F/3.5-6.3, Nikon (AF / DX), voor 349

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D90

                  Tokina 80-400 budgetwise...

                  Nikkor 80-400 minder budgetwise

                  Misschien de Tamron 200-500?
                  Mijn objectieven zijn all round...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D90

                    zal vanavond eens checken dewelke ik juist heb want ken dat nl niet van buiten...

                    En ik heb inderdaad reeds een camera maar ben op zoek naar een betere lens...
                    Http://www.fotoshoots.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D90

                      heb me 14 dagen geleden de AF-S nikkor 70-300 1:4.5-5.6G ED aangeschaft,neem ze eind deze maand mee naar africa,al getest op mijn d90 en werkt uitstekend.
                      nikon d90

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon P90

                        Sorry aan alle maar blijkbaar heb ik me totaal vergist van toestel en had ik iets anders in gedachten... Maar het is dus een Coolpix P90 en hier past dus geen andere lens op :-)

                        Discussie mag gesloten worden!
                        Http://www.fotoshoots.be

                        Comment

                        Working...
                        X