Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D90

    Ik ben geen fotograaf, maar als ik op vakantie ga wil ik wel de mogelijkheid hebben om prachtige foto's te maken op eenders welke afstand. Daarom ben ik momenteel op zoek naar een betere lens om verder in te zoomen als we op safari gaan en het beest op een verre afstand zit :-)

    Enige aanraders?
    Http://www.fotoshoots.be

  • #2
    Re: Nikon D90

    De 18-200 mm DX VR II lens van nikon
    of de tamron 18-270 mm?

    grtz
    Nikon D90+Grip / Nikon 50mm F1.8 / Nikon 18-70mm DX ED / 55-200mm DX VR / Sigma 70-200mm F2.8 / LowePro Slingshot 200 AW

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D90

      Ik zou in dit geval kiezen voor een superzoom camera. Ik zie nergns waar je een DSLR voor nodig zou hebben.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D90

        ja een goede Bridge met 30 maal optische zoom is een optie...

        grtz

        Templar
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D90

          Maar de TS heeft al een camera, als ik kijk naar de titel. Een Nikon D90. En hij wil enkel een betere lens. Waarom dan een andere camera gaan aanbevelen?

          Goberdini, welke lens heb je dan nu reeds? Een Nikon 70-300 VR zou bijvoorbeeld een mooie aanvulling kunnen zijn van een kitlens. Daarmee kan je de beestjes al heel wat dichter halen.
          Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
          Fujifilm X100V - Sony RX100M3

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D90