Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 70-200 f2.8 Statiefbeugel nodig...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sigma 70-200 f2.8 Statiefbeugel nodig...

Hey guys,

De beugel die ik op eBay bestelde (bij Terrence_Camera...) is nooit aangekomen , dus heb ik een dispuut geopend en gewonnen, waardoor ik dus ook mijn geld terug kreeg. So much for a cheap tripod mount.

Nou dus de vraag: Al wie er nog een heeft liggen en er vanaf wil/moet, laat gerust effe weten wat je ervoor wil en als dat niet te gek is komen we wele rgens .

Grtz
    DeGecko
    Camera's: Nikon D300s & Nikon D70
    Lenses: Nikkor 50 f1.8 / Sigma 28-70 f2.8 / Sigma 70-200 f2.8 / Micro Nikkor 55 f2.8
    Flash: Nikon SB-700

Comment

Echt, laat die statiefbeugel van Sigma maar gewoon. Bijzonder onhandig ding. Zit altijd in de weg zodat je lens niet goed meer in de hand ligt.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ik begrijp niet goed waarom in god's naam een aankoop 2x moet verantwoorden aan een vreemde, maar neem nou maar gewoon van mij aan dat het is om véél op statief te gebruiken, dat die balans voor mij belangrijk is en dat die beugel niet in de weg zit als je hem NIET in je hand hebt...
        Lenses: Nikkor 50 f1.8 / Sigma 28-70 f2.8 / Sigma 70-200 f2.8 / Micro Nikkor 55 f2.8

Comment

Hey dude,
          Something wrong with your lunch ?
          Ik hoef van niemand verantwoording; je kreeg gratis een gedacht hierover, je doet er altijd mee wat je wil, afhankelijk van wat je van plan bent, en je hebt daar een probleem mee ? Go post somewhere on a piece of wood in the desert, dan krijg je geen feedback, dus zeker geen ongewenste.
          Misschien moet je dit volgende keer maar op café of thuis bespreken, want hier zijn het toch allemaal vreemden op een enkele uitzondering na misschien.
          Grtz
          K-2
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ik wil je niet persoonlijk viseren ofzo, maar ik kan gewoon moeilijk vatten dat iemand post dat ie iets wil aankopen en dat je hem dat tot 2 maal toe (en zelfs nadat ie al lang en breed uitgelegd heb waarom hij die beugel wilt) die aankoop uit z'n hoofd probeert te praten...

I heard you the first time, still want it... That's it...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeGecko Bekijk bericht
              zelfs nadat ie al lang en breed uitgelegd heb waarom hij die beugel wilt) die aankoop uit z'n hoofd probeert te praten...
              Lang en breed zie ik nergens iets.

Enkel dit had ik gemist in een vorige post :
              "ik wil ze inderdaad vaak op statief gebruiken om te experimenteren met langere sluitertijden e.d."
              Sorry daarvoor.

Oorspronkelijk geplaatst door DeGecko Bekijk bericht
              Ik wil je niet persoonlijk viseren ofzo
              OK

Comment

No worries

Blijft natuurlijk de vraag of hier iemand nog eentje heeft, want een 2de keer online bestellen en niet krijgen zie ik niet zitten

Comment

Working...
                X