Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkel chicago USA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• winkel chicago USA

er staat een reisje gepland naar chicago. ik had daar graag een canon lens gekocht.
    ik dacht dat de aankoop van lenzen nog steeds goedkoper in usa is dan hier.
    hebben jullie goede adresjes.
    waarop zeker letten alvorens naar België terug te keren.

Re: winkel chicago USA

calumet chicago

Invoertax = +/- 6% + 21% BTW

Nerdi

Wegens de dure yen loont het volgens mij de moeite niet.

YMMV
    Last edited by Nerdifant; 16 november 2010, 12:12. Reden: verkeerde url
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Mocht je op 26 november er zijn dan is het daar black friday. De ultieme soldendag en kan je er goede deals sluiten.

Wat vind je daar :
      Calumet ligt iets buiten het centrum in het noorden van Chicago. Als het weer het toe laat, een mooie wandeling. Vorig jaar kon je bvb alles waar Canon op stond kopen zonder tax.
      Langs de andere kant van Chicago vind je een klein, overvol winkeltje, Central Camera Company.
      En nog enkele waar ik nog niet ben geweest, Helix bvb staat voor dit jaar op de agenda

Opletten voor de prijzen, die zijn altijd zonder tax weergegeven (+10% dacht ik) garantie best hier eens navragen, daar gaan ze meestal no problem zeggen. De prijzen goed afwegen, zelf heb ik daar enkel klein materiaal gekocht camera's en glas komen van FotoRubens, het prijs verschil is het mij niet waard.
      Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Ben net terug van Chicago en had ook de hoop om iets mee te brengen van ginder, maar ben dan begonnen met de prijzen te vergelijken van echte winkels (geen internet).
        Calumet kwam er als beste uit (veel keus heb je zowiezo niet), maar als je echt grote verschillen verwacht, kom je bedrogen uit.
        Resultaat: ik ben met lege handen teruggekeerd
        PS:ik keek wel naar Nikon materiaal. Misschien is het met canon verschillend.
        Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

Comment

Idd. moet je sales tax er bij tellen. Meestal alleen interessant bij speciale aanbiedingen. Of de dollar zou terug over de 1.4 moeten gaan (maar na vandaag vrees ik dat dit niet voor de eerste maanden zal zijn ).
          Nikon D90

Comment

Working...
          X