Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon: (compacte) telelens voor op reis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon: (compacte) telelens voor op reis

Bedankt voor de reacties allemaal, veel goeie input maar laten we er een maximumbedrag van €500 opzetten? mag 2e hands.

Het is niet dringend maar wel iets waar ik serieus over ga nadenken.

Comment

Is die Canon lens 70-300 F/4-5.6 IS USM ook goed geschikt voor mijn Canon 500D ? Ik heb reeds een Canon lens 18-135 maar wil wat meer kunnen zoomen (dieren in de zoo bvb). Is dit een goede keuze dan ?

Comment

Dat is ie zeker, Dea. Ik heb enkel ervaring met de eerder vernoemde Sigma tegenhanger (toch 100 euro goedkoper), maar ik veronderstel dat de Canon minstens even goed is en de usm maakt ze nog wat stiller bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht
          Hier nog een stem voor de 135mm F2.0 L, zalig lensje.
          Daarmee kan je iemand nog heel flaterend croppen die zich op twintig meter bevind, en op tien meter gaan ze ook niet wild staan wuiven als naar een vliegdekmoederschip op de grote plas.
          Last edited by Poza; 14 oktober 2010, 11:45.

Comment

je zou een ef 70-210 kunnen uitproberen. Die heb ik even gehad op mijn 5d en ik vond het resultaat niet slecht. Het is geen L lens nee, maar is onopvallend en kost niet veel (tussen de 100-150 euro tweedehands). Lijkt me een prima vakantielens voor erbij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leetje Bekijk bericht
              je zou een ef 70-210 kunnen uitproberen. Die heb ik even gehad op mijn 5d en ik vond het resultaat niet slecht. Het is geen L lens nee, maar is onopvallend en kost niet veel (tussen de 100-150 euro tweedehands). Lijkt me een prima vakantielens voor erbij.
              cool goeie tip!

Comment

Working...
              X