Na wat (te veel) nadenken en op het forum te neuzen begin ik spijt te krijgen over mn aankoop. Had ik maar toch enkele honderde euros meer uitgegeven voor de 17-55.
De lens (efs 17-85) is een paar maanden oud maar ik denk dat ik hem niet verkocht krijg en toch wel enkele euro's ga moeten laten vallen.
Deze toch houden als allrounder voor de snapshots e.d. ipv 17-55 f2,8 te kopen
Ik zou als volgende aankoop een 70-200 f4 met is willen kopen.
Daarna zou ik gaan voor een groothoek (landschap) lens en een prime (portret) lens.
Als ik uiteindelijk deze 4 lenzen bijeen heb gespaard is die 17-55 dan zo noodzakelijk ter vervanging van de 17-85?
De 17-85 zou gebruikt worden voor 80% buitenfotografie eigelijk een beetje zoals compactje bij wijze van spreken.
De lens (efs 17-85) is een paar maanden oud maar ik denk dat ik hem niet verkocht krijg en toch wel enkele euro's ga moeten laten vallen.
Deze toch houden als allrounder voor de snapshots e.d. ipv 17-55 f2,8 te kopen
Ik zou als volgende aankoop een 70-200 f4 met is willen kopen.
Daarna zou ik gaan voor een groothoek (landschap) lens en een prime (portret) lens.
Als ik uiteindelijk deze 4 lenzen bijeen heb gespaard is die 17-55 dan zo noodzakelijk ter vervanging van de 17-85?
De 17-85 zou gebruikt worden voor 80% buitenfotografie eigelijk een beetje zoals compactje bij wijze van spreken.
Comment