Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

money to spend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: money to spend

Da's inderdaad ook een mooie aanvulling.

Je zou ook de nieuwste Sigma 17-70HSM + 70-200 kunnen overwegen. Over die eerste heb ik pas nog heel positieve commentaar gehoord.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Al eens gedacht aan de Nikor 24-70 2.8? Superlens, die je nooit meer hoeft te verkopen omdat die perfekt bruikbaar is op zowel DX als FF.

Comment

Ik ben er uit. Een D300(s) zal voor een andere keer zijn, misschien dan ineens D700.

Een vriendelijke westvlaming (zo zijn er wel meer) verkoopt mijn zijn Nikkor 80-200 AF-D voor een mooie prijs. + tijdens de middagpauze naar Art&Craft voor een Tamron 17-50 (met gemengde gevoelens die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verdwijnen bij het zien der resultaten) en dan daar beslissen om een nieuwe tas te kopen (de huidige puilt nu al uit) of er toch maar de Tokina 300mm f/4 bij te nemen. Die ligt daar al lang vriendelijk naar mij te kijken.

bedankt voor de tips allemaal.

mijn manuele 135 f/2.8 wordt hierdoor een beetje overbodig, ik zal ze bij aangeboden zetten, dus ge weet het hé
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
        X