Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF-S 85mm f/1.4G N

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: AF-S 85mm f/1.4G N

Voila, ik heb er eentje gevonden bij Konijn, en ben deze maar meteen gaan halen, maar t'is de eerste en de laatste keer dat ze mij daar zien, man welke klantonvriendelijke bediening, mocht bovendien nog eens 2% extra betalen omdat ik met Visa betaalde, dat mochten ze wel gezegd hebben aan de telefoon.
    Last edited by Guest42; 13 mei 2011, 19:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Voila, ik heb er eentje gevonden bij Konijn, en ben deze maar meteen gaan halen, maar t'is de eerste en de laatste keer dat ze mij daar zien, man welke klantonvriendelijke bediening, mocht bovendien nog eens 2% extra betalen omdat ik met Visa betaalde, dat mochten ze wel gezegd hebben aan de telefoon.
      Dat het fotoplezier deze nare nasmaak snel mag wegspoelen Veel succes er mee

Comment

Van een tripje gesproken...van West-Vlaanderen naar Turnhout! Veel plezier ermee, Geert . Zal een droomlens zijn op je D3S...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Focustestje op f1.4 gemaakt onder 45° tegenover de schutting, niet bewerkt, dus geen vigneteringscorrectie of CA correctie, alleen de verkleinde versie wat opgescherpt.

Uploaded with ImageShack.us

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
            Photozone heeft eindelijk de drie belangrijkste 85mm f/1.4 objectieven op de D3x getest:

De Nikon AF-S 85mm f/1.4G N: http://www.photozone.de/nikon_ff/606-nikkorafs8514ff

De Nikon AF 85mm f/1.4D: http://www.photozone.de/nikon_ff/538-nikkorafd8514ff

De Sigma AF 85mm f/1.4 EX DG HSM: http://www.photozone.de/nikon_ff/605-sigma8514ff

Voor wat het waard is, en zonder afbreuk te doen aan de andere twee die hun verkoopprijs als voornaamste troef hebben, is de nieuwe AF-S 85mm f/1.4G N wel een heel leuk objectief geworden
            Photozone is zeer actief de laatste tijd: Nu ook de Zeiss 85mm f/1.4 getest: http://www.photozone.de/nikon_ff/591-zeisszf8514ff
            Last edited by frank207be; 15 mei 2011, 17:56.

Comment

ziet er best goed uit
              nikon stuff

Comment

Nog eens een testje gemaakt (foto van ons kleindochtertje), volopen op f1.4 dus.

Comment

Schit-te-rend, Geert . De oogjes 'springen' eruit .
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Hartstikke mooie foto van je kleindochter vooral die ogen

Comment

Ik ben vandaag bij Procirep geweest, met de 85mm eens een focustestje gemaakt op hun calibratie toestel, eerste foto op f1.4 en tweede op f2.8. zonder bijstelling.

Eigenlijk is zo een calibratietoestelletje best zelf te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Nog eens een testje gemaakt (foto van ons kleindochtertje), volopen op f1.4 dus.
                        ]
                        Knappe foto Geert . Begin de laatste tijd ook sterk te twijfelen aan een 85mm prime maar denk dat het eerder de 1.8 versie zal zijn. Die 1.4 ziet er echt goed uit maar de prijs...

Comment

Working...
                        X