Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 17-55 f/2,8 vs Nikon 17-55 f/2,8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon 17-55 f/2,8 vs Nikon 17-55 f/2,8

    Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
    bij sluitertijd 0"3 zal je onderwerp zelf dan ook vrij stil moeten blijven anders heb je nog steeds bewogen foto's
    dat is goed als je landschappen fotografeert ofzo maar geen mensen die iets of wat in beweging zijn
    Gaan de blaadjes dan ook even stilhangen?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #17
      Re: Canon 17-55 f/2,8 vs Nikon 17-55 f/2,8

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Gaan de blaadjes dan ook even stilhangen?
      Hoeft toch niet? Levert soms mooie foto's op als de blaadjes een beetje bewegen.
      Have fun!
      EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

      Comment


      • #18
        Re: Canon 17-55 f/2,8 vs Nikon 17-55 f/2,8

        Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
        de canon geloof me ik heb de canon zelf gehad een echt toplensje maar mechanish eenramp plus een echte stofzuiger al beweren sommige van niet,
        Dus geen krypto L lens als zo vaak beweerd wordt?
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #19
          Re: Canon 17-55 f/2,8 vs Nikon 17-55 f/2,8

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Dus geen krypto L lens als zo vaak beweerd wordt?
          Niet wat bouwkwaliteit betreft, maar qua optiek-zeker wel L-waardig. En dat het objectief mechanisch een ramp is lijkt me ook wat overdreven. Ik ken genoeg mensen die met de Canon 17-55 mm sinds de introductie (2007 meen ik ..) naar volle tevredenheid gebruiken.

          Comment


          • #20
            Re: Canon 17-55 f/2,8 vs Nikon 17-55 f/2,8

            Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
            Niet wat bouwkwaliteit betreft, maar qua optiek-zeker wel L-waardig.
            Een beetje L is net zo iets als een beetje zwanger.....tis wel of niet.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment

            Working...
            X