Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb een analoge camera Minolta 7xi en ik zou graag een nieuwe digitale camera aanschaffen. Kan ik enkel een body kopen en de AF lenzen van mijn oude Minalta 7xi gebruiken?
Dank voor de feedback.
Ik heb een analoge camera Minolta 7xi en ik zou graag een nieuwe digitale camera aanschaffen. Kan ik enkel een body kopen en de AF lenzen van mijn oude Minalta 7xi gebruiken?
Dank voor de feedback.
yep, jouw AF-lenzen zullen probleemloos passen op elke Sony alpha body - of ze allemaal even goed presteren hangt er wel van af; kijk hiervoor eens op Dyxum.com
vrijwel elke Sony alpha kun je ook als body alleen kopen, al zou ik aanraden om er de standaard 18-55 kitlens bij te nemen, al was het maar omdat je dan nog groothoek zult hebben (tenzij je dadelijk naar de a850 of a900 fullframe zou overstappen natuurlijk)
Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop
Comment