Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke lens raden jullie aan?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke lens raden jullie aan?

Volgende week vertrek ik naar thailand op rondreis, ik ben maar een amateur fotograafje maar heb er ontzettend veel plezier in.

Nu heb ik enkel een nikon 18 - 105 mm lens (waar ik zeer tevreden over ben) en een 55 -200mm lens.
    Maar ik heb het gevoel dat dat niet genoeg is voor in thailand

Ik twijfel al een hele tijd over het aankopen van ofwel een breedhoek lens of een marco lens.

De breedhoek zal in thailand ongetwijfeld mooie beelden opleveren maar ik ga deze lens dan weer weinig in belgie gebruiken.

De macro lens zal zeker zijn dienst ook bewijzen in het buitenland maar ook in belgie...

Ik weet het dus niet goed! Kunnen jullie mij iets aanbevelen, zoja welke lens denken jullie dat prijs / kwaliteit goed is.

Alvast bedankt

Matthias

Re: Welke lens raden jullie aan?

wat is je budget?
    Canon EOS 450D + Tamron 17-50mm 2.8

Comment

een 500€ als dat mogelijk is...

Comment

Ik zou gaan voor iets lichtsterk (binnen in tempels, etc) zoals de 35mm f/1.8mm en/of iets voor portretten zoals de 85mm f/1.8 (indien je een D70/D80/D90 hebt). Toen ik in Zuid-Oost Azië was, vond ik de 70-300mm heel handing (non VR versie, 100$ ter plaatse ofzo).

C.
        Last edited by cra; 13 augustus 2010, 20:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cra Bekijk bericht
          Ik zou gaan voor iets lichtsterk (binnen in tempels, etc) zoals de 35mm f/1.8mm en/of iets voor portretten zoals de 85mm f/1.8 (indien je een D70/D80/D90 hebt). Toen ik in Zuid-Oost Azië was, vond ik de 70-300mm heel handing (non VR versie, 100$ ter plaatse ofzo).

C.
          Ok bedankt, dat vroeg ik me ook af, kan ik daar niet goedkoop een lens kopen? aangezien er overal opstaat "made in thailand"

alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_magician Bekijk bericht
            Ok bedankt, dat vroeg ik me ook af, kan ik daar niet goedkoop een lens kopen? aangezien er overal opstaat "made in thailand"

alvast bedankt
            Laatste keer dat ik in Thailand was, was in 2005 en inderdaad: mijn sb800 flash kostte de helft als hier. Maar het kan nu anders zijn...

Comment

Working...
            X