Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma roept enkele telelenzen terug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sigma roept enkele telelenzen terug

Ik snap er ook niets van, denk dat ze me gewoon een nieuwe willen verlappen zeker.
    Zal allesins geen Sigma zijn dan.

Ben bij paar winkels geweest met de vraag en heb het gevraagd aan een vertegenwoordiger van Sigma in belgie en heb ook een service request gedaan via internet in de UK en ook in de US (vriend van me ging die dan meenemen).
    Vertegenwoordiger zei me vorig jaar, tot 3 jaar is er support, thats it.
    In de US hebben ze zelfs nooit gereageerd en in de UK zei men bontweg "dat type is niet ondersteund door support".
    +- want is nu ook al weer een jaartje geleden, de details weet ik niet 100% meer.

Blijkbaar is de support die je krijgt bij Sigma behoorlijk at random of passen ze hun beleid steeds aan.I dont know.

Ik heb het opgegeven ondertussen. Is gewoon vechten tegen de bierkaai.

Heb me een Canon in de plaats gekocht en em is nog beter ook (minder CA)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
      Ik snap er ook niets van, denk dat ze me gewoon een nieuwe willen verlappen zeker.
      Zal allesins geen Sigma zijn dan.

Ben bij paar winkels geweest met de vraag en heb het gevraagd aan een vertegenwoordiger van Sigma in belgie en heb ook een service request gedaan via internet in de UK en ook in de US (vriend van me ging die dan meenemen).
      Vertegenwoordiger zei me vorig jaar, tot 3 jaar is er support, thats it.
      In de US hebben ze zelfs nooit gereageerd en in de UK zei men bontweg "dat type is niet ondersteund door support".
      +- want is nu ook al weer een jaartje geleden, de details weet ik niet 100% meer.

Blijkbaar is de support die je krijgt bij Sigma behoorlijk at random of passen ze hun beleid steeds aan.I dont know.

Ik heb het opgegeven ondertussen. Is gewoon vechten tegen de bierkaai.

Heb me een Canon in de plaats gekocht en em is nog beter ook (minder CA)
      Over welke lens gaat het?

Comment

het is toch te groen om te geloven dat een lens die nog steeds verkocht word als is meer dan dan 3 jaar niet meer hersteld zou worden.
        dat het gebeurt met een lens die niet meer in omgang is tot daar toe.

grts
        Korandoke
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
          Zelf zit ik hier ook met een dure Sigma tele die goed is om een staande asbak van te maken Sigma weigerd pertinent om zelfs service te geven !!! (zelfs niet tegen betaling!!) Reden? Lens is meer dan 3 jaar oud! Is dat geen drama
          Dit kan ik moeilijk geloven tenzij het om een lens gaat die sinds 3 jaar uit het gamma is verdwenen. Misschien net deze lens in aanbieding gekocht vanwege einde-reeks, wat er meestal niet bij verteld wordt. 3 jaar service na de looptijd van een product is weinig maar zeker niet ongebruikelijk. Het is hoe dan ook jammer maar waarschijnlijk inherent aan goedkopere merken. Ik heb geen enkel idee hoe het voor duurdere merken zit.

Comment

Working...
          X