Ik ben in het bezit geraakt van wat oud analoog spul, het heeft 12 jaar goed weggestoken gelegen in een harde schoudertast (zo'n beetje de soort waar je dure verrekijkers in steekt) in een kast. En als "fotograa(f)(g) van de familie" heb ik al dat spul in m'n handen gestoken gekregen. Het meeste lijkt mij redelijk nutteloos in dit digitale tijdperk, wat ander gerief kan ik nog gebruiken met m'n eigen Nikon, maar er blijft nog wat Canon gerief over die potentieel mss wel interessant kan zijn voor iemand.
Hebben jullie een idee of een Canon 50mm f:0.95 een lens is die in trek is bij verzamelaars, mensen die nog analoog trekken, ...? En hoeveel kan ik daar nog voor vragen? Of geef ik die beter mee aan de vuilnisman...
Ik ben eveneens in het bezit van een Canon 7s, Canon 135mm f:3.5 en Canon 35mm f:3.5. Zover we weten zou alles moeten werken, maar ik kan dit niet testen aangezien ik 1: geen ervaring heb met analoge fotogratie 2: bijgevolg ook geen filmrolletjes heb.
Hebben jullie een idee of een Canon 50mm f:0.95 een lens is die in trek is bij verzamelaars, mensen die nog analoog trekken, ...? En hoeveel kan ik daar nog voor vragen? Of geef ik die beter mee aan de vuilnisman...
Ik ben eveneens in het bezit van een Canon 7s, Canon 135mm f:3.5 en Canon 35mm f:3.5. Zover we weten zou alles moeten werken, maar ik kan dit niet testen aangezien ik 1: geen ervaring heb met analoge fotogratie 2: bijgevolg ook geen filmrolletjes heb.
Comment