Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Iets klopt er alleszins niet. Terug naar de verkoper dan maar?
Kon ik dat maar. We hebben die gekregen van "Viessmann", natuurlijk zonder aankoopbewijs of garantie. Ik ga in ieder geval eens naar de winkel waar ik mijn sony alpha heb gekocht. Die man zal me waarschijnlijk ook al willen verder helpen.
Aha "Viessmann", verwarmingsketels e.d.? Gekregen voor het plaatsen van zoveel stuks of zo? (onze lokale electricien/loodgieter voert ook reclame voor Viessmann)
Dan ligt het natuurlijk wat moeilijker... Een gekregen paard enzovoorts.
Je kunt er inderdaad mee naar je "lokale fotoboer" (dus waar je je Sony gekocht hebt), of naar een andere Canonist in je buurt, die ne keer zou kunnen checken met zijn gerief. Je vermeldt helaas niet in je profiel vanwaar je bent.
Aha "Viessmann", verwarmingsketels e.d.? Gekregen voor het plaatsen van zoveel stuks of zo? (onze lokale electricien/loodgieter voert ook reclame voor Viessmann)
Dan ligt het natuurlijk wat moeilijker... Een gekregen paard enzovoorts.
Je kunt er inderdaad mee naar je "lokale fotoboer" (dus waar je je Sony gekocht hebt), of naar een andere Canonist in je buurt, die ne keer zou kunnen checken met zijn gerief. Je vermeldt helaas niet in je profiel vanwaar je bent.
Dat werkt nu de laatste tijd met punten. En die punten kan je opsparen voor "dings": reizen, plasma's, wii, fototoestellen,... Niemand wou die Canon omdat ze er toch niet mee kunnen werken, dus kwam die bij mij aan. Maar ja, ik heb er al ene en nu dus 2. Ik ben van Herselt.
Kon ik dat maar. We hebben die gekregen van "Viessmann", natuurlijk zonder aankoopbewijs of garantie. Ik ga in ieder geval eens naar de winkel waar ik mijn sony alpha heb gekocht. Die man zal me waarschijnlijk ook al willen verder helpen.
Lijkt er sterk op dat het lensje defect is.
Gelukkig is het goedkoop, 2e hands vaak in aanbieding voor een paar tientjes door mensen die denken dat ze moeten "upgraden" (het probleem zit meestal bij henzelf)
Gelukkig is het goedkoop, 2e hands vaak in aanbieding voor een paar tientjes door mensen die denken dat ze moeten "upgraden" (het probleem zit meestal bij henzelf)
Maar dan zou die andere lens toch geen problemen mogen geven? Die is van een kennis die daar al 2 jaar mee werkt en altijd super mooie, scherpe foto's heeft. Eens op mijn toestel, is het naar de vaantjes.
Comment