Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ja, maar waarom zou je die kopen? Die lens is 1 van de slechtste lenzen waarom zou je die op zo'n goeie camera zetten?
Dat moet ik toch tegenspreken. Voor het geld is het een heel goede lens. Dat kun je nalezen op verschillende reviews (o.a. op ephotozine.com). En er zijn ook een hoop tevreden gebruikersreviews te vinden.
Voor het geld is het een heel prima lensje.
Dat met ik toch tegenspreken. Voor het geld is het een hool goede lens. Dat kun je nalezen op verschillende reviews (o.a. op ephotozine.com). En er zijn ook een hoop tevreden gebruikersreviews te vinden.
Voor het geld is het een heel prima lensje.
Voor het geld misschien maar voor de rest is het gewoon een slechte lens PUNT.
Waarom zou je zo'n trage lens kopen als je maar voor een beetje meer een schitterende lens hebt van Nikon?
De tamron 70-300mm heb ik ook gehad en is ook een gemiddelde lens, tof voor macro (daar gebruik ik die lens voor) maar is zeer traag.
Zou kunnen dat de Tamron 55-200mm geen autofocus heeft met de D3000
Voor het geld misschien maar voor de rest is het gewoon een slechte lens PUNT.
Waarom zou je zo'n trage lens kopen als je maar voor een beetje meer een schitterende lens hebt van Nikon?
De tamron 70-300mm heb ik ook gehad en is ook een gemiddelde lens, tof voor macro (daar gebruik ik die lens voor) maar is zeer traag.
Zou kunnen dat de Tamron 55-200mm geen autofocus heeft met de D3000
Ik baseer mijn uitspraken op deze review en mijn eigen ervaringen. En ben er zeer over te spreken. Hij haalt het niet bij mijn 70-300 G SSM, maar die kost dan ook 6 keer zo veel. Ik vind de uitspraak dat het een slechte lens is op zijn zachtst gezegd wat ongenuanceerd. Als aanvulling op een kitlens is hij meer dan geschikt.
Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D
Ik baseer mijn uitspraken op deze review en mijn eigen ervaringen. En ben er zeer over te spreken. Hij haalt het niet bij mijn 70-300 G SSM, maar die kost dan ook 6 keer zo veel. Ik vind de uitspraak dat het een slechte lens is op zijn zachtst gezegd wat ongenuanceerd. Als aanvulling op een kitlens is hij meer dan geschikt.
Vreemd want ik ken ook mensen die hem hebben en die vinden het een trage en niet scherpe lens, en vooral waarom zo'n lens kopen als je voor ietsje meer een Veel beter lens kan kopen?
Deze http://www.fotokonijnenberg.be/produ...4-56_g_dx.html
De goedkoopste oiptisch vrij aardige lens is de zeer goedkope 55-200 niet VR uitvoering van Nikon. Qua AF ook niet echt een vluggerd, maar volgens mij kun je sowieso beter prefocussen en dan afdrukken als de trein eenmaal precies goed in je beeld staat.
Comment