Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony of Minolta 50mm 2.8 MACRO -

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony of Minolta 50mm 2.8 MACRO -

Ik heb de Minolta versie net van een forumlid gekocht voor een aanvaardbare prijs, en ze is nog even onderweg.
    Heeft er iemand nog ervaring met deze lens, er is niet zo gek veel te vinden op het web.
    Op gebied van scherpte, CA en distortion zou ze goed presteren.

Ik wil deze lens op mijn crop camera eigenlijk ook als portretlens gebruiken. Is dit OK, of verwacht ik te veel?

Re: Sony of Minolta 50mm 2.8 MACRO -

Selecteer je versie van de macro lens, en klik op review:
    Dyxum lens database includes most lenses ever build for Alpha system (Sony Minolta A-mount and E-mount DSLR, SLT, and ILC cameras)

Veel leesgenot

ps: Dat is een UBER scherp lensje...

Comment

Altijd handig Eerst kopen en dan vragen stellen
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Ik wil deze lens op mijn crop camera eigenlijk ook als portretlens gebruiken. Is dit OK, of verwacht ik te veel?
        Perfect als portretlens te gebruiken, maar hou er wel rekening mee de AF niet supersnel gaat (zoals bij de meeste macro's).
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
          Altijd handig Eerst kopen en dan vragen stellen

Ik wou deze lens al lang, en probeer nu uit te zoeken waarvoor ze goed bruikbaar is naast bloemekes en andere Macro's.
          De prijs was vrij aantrekkelijk, en ik mocht niet te lang twijfelen.

Blij te lezen dat ik er ook een goed portret mee kan maken. Dan is AF snelheid toch niet zo belangrijk.

Comment

Working...
          X