Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe lens voor Nikon, welke?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe lens voor Nikon, welke?

Mocht je belangstelling hebben voor die 18-200 VR van Nikon die heb ik te koop. Heb onlangs een FX body gekocht en dan past deze lens niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JaBeR Bekijk bericht
      Mocht je belangstelling hebben voor die 18-200 VR van Nikon die heb ik te koop. Heb onlangs een FX body gekocht en dan past deze lens niet meer.
      vraagprijs?
      Nikon D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

Comment

Hi, Probeer eens wat foto's te maken in de RAW instelling. Je kan dan naderhand met Aperture ( voor de Apple ) of Photoshop elements, enorm veel met je foto doen.
        Ik denk als je hem een beetje bijsnijdt en gaat spelen met de belichtingen ( het zijn er inderdaad meer ) je heel tevreden wordt over je foto. Succes.

Comment

Wil hier toch even reageren :
          Ik ben dus de collega

Ik heb idd een telezoom en dit valt niet te vergelijken met een kitlens.
          Dus Bietje, ik wil maar zeggen dat je niet steeds jouw foto's moet vergelijken met de mijne Ik heb zelf ook 2jaar moeten zoeken naar de juiste instellingen(en er valt nog altijd ongeloofelijk veel te leren) en je mag zeker niet verwachten als je een spiegelreflex hebt gekocht dat je ineens perfecte foto's gaat hebben.

Probeer eerst op manuele programma's te trekken met je kitlens zodat je daar mee weg bent en scherpe foto's krijgt.
          Dan zou ik pas uitkijken voor een andere lens.

Die foto's aan het strand heb je getrokken met instellingen dat ik heb gezegd voor een canon , dus klopt dit niet voor jouw nikon (en zelfs voor mijn canon zou dit niet kloppen)

Heel veel oefenen en bijleren is dus de boodschap voor je
          Canon Eos 50D + Canon 55-250mm f4.0 IS + Canon 70-200mm f2.8 L USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elinu Bekijk bericht
            je mag zeker niet verwachten als je een spiegelreflex hebt gekocht dat je ineens perfecte foto's gaat hebben.
            Dat verwacht ik zeker niet, integendeel, ik heb er een hekel aan wanneer men dat denkt, want d.w.z dat ze mooie foto's vanzelfsprekend vinden terwijl de 'man' achter de camera het hem doet en niet de camera.

Ik ben inmiddels continu aan het oefenen met de M-stand!
            Maar blijf uiteraard wel sparen voor een lens met verder bereik!
            Bietje http://bt.webklik.nl

Comment

Working...
            X