Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
€125 is voor een 2de hands peleng een erg goede prijs. Meteen beslissen zou ik zo zeggen Je hebt dan wel geen autofocus, maar da's op zo'n lens niet echt een gemis. Zet hem gewoon op oneindig en alles vanaf een meter ofzo weg is scherp. Wil je autofocus, dan zou je eens naar de sigma 4.5,8,10(.5) of tokina 10-17 moeten kijken. Bij mijn weten heeft canon geen fisheye lenzen voor aps-c formaat sensoren.
Hey ik wil die Peleng 8mm mss wel van je kopen. Past hij op mijn 550D of heb ik nog een tussenstuk ofzo nodig? Had hier op het forum even gekeken, en bij sommige mensen komt het uiteinde van de Peleng 8mm tegen de spiegels van de body, is dat ook het geval bij jou?
Hey ik wil die Peleng 8mm mss wel van je kopen. Past hij op mijn 550D of heb ik nog een tussenstuk ofzo nodig? Had hier op het forum even gekeken, en bij sommige mensen komt het uiteinde van de Peleng 8mm tegen de spiegels van de body, is dat ook het geval bij jou?
Alvast bedankt!
Groeten
Bij een 550D zal je dat niet tegenkomen
Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4
125 euro was idd blijkbaar een superprijsje. ik kreeg ineens een stormloop van berichten voor de Peleng en de dag erna is ie de deur uitgegaan.
op een croptoestel moet je geen schrik hebben met de Peleng. het is pas op FF toestellen dat de kans erin zit dat de spiegel tegen het achterste element slaat
Comment