Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderdelen Canon 24-70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onderdelen Canon 24-70

Hallo Allemaal,

Een tijdje geleden ging mijn canon 24-70 f2.8 tegen de grond , waarschijnlijk per ongeluk tegen de ontgrendelingsknop geweest. Concluse ef lens mount (silveren ring) ingedeukt. Oke ik doe lens binnen bij servicecenter om bestek op te maken. Bestek: 950 euro kosten. Dit was dus te duur voor te laten herstellen, heb me dan een nieuwe gekocht zodat ik verder kon. Nu zou ik graag die 24-70 zelf herstellen gewoon zien of het gaat of niet. Gewoon ter intresse Lens ziet er vrij goed nog uit. Heb ring recht geslagen en op ene oude body geplaatst. En raar maar waar maar de lens werkt daarop enkel wat stroef omdat dat bovenste pvc ring wat gedeukt is maar het werkt. Nu is mijn vraag kan je ergens onderdelen bestellen voor een canon lens.

Mvg.
    Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
    http://www.fotografiebram.be

Re: Onderdelen Canon 24-70

Een vriend van mij heeft hetzelfde voorgehad en de lens binnengebracht bij topfoto.be die ze heeft opgestuurd naar Rofarepair.Resultaat nieuwe vatting gemonteerd lens gekuist en gekalibreerd.Kostprijs 146€
    Last edited by rikketik; 10 april 2010, 09:29.

Comment

Bedankt, ga ik zeker eens horen
      Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
      http://www.fotografiebram.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
        Een vriend van mij heeft hetzelfde voorgehad en de lens binnengebracht bij topfoto.be die ze heeft opgestuurd naar Rofarepair.Resultaat nieuwe vatting gemonteerd lens gekuist en gekalibreerd.Kostprijs 146€
        ik heb hetzelfde al eens voorgehad ,maar officieel via canon (ik ben CPS lid)
        160 euro kosten + lekker dicht bij huis voor mij
        Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Working...
        X