Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Help...

Goedenavond ik heb een vraagje....
    ooit had ik voor mijn sieraden web winkel een d70s gekocht
    ik ging vd fun fotos maken van mn kinderen en nichtjes en neefjes
    veel mensen gingen vragen of ik ook van hun kindjes fotos wilde maken
    ik heb totaal geen verstand van dia fragmas sluitertijden enz...
    ik fotografeer puur op mijn gevoel en ik vind het heerlijk om te doen
    ik heb toen besloten om te sparen voor een betere camera en fotografeer nu met een d90 af-s 18-105
    en heb een achterwand en een linkstar lf400a aangeschaft
    ik rommel wat aan en de resultaten zijn best leuk
    nu waren een aantal mensen zo tevreden met mijn fotos dat ze gevraagd hebben om hun huwelijk (feest) vast te leggen
    en wil ik kijken voor een goede lens voor op de d90

nu vertoont de d90 een licht mankement dat hij soms weigert om fotos te maken erg lastig dus ben ik aan het twijfelen reparatie en een nieuwe lens erbij of voor een andere camera en wil gaan voor de nikon d300
    nu heb ik mijn oog laten vallen op de Nikon AF VR Zoom-Nikkor 80-400mm f/4.5-5.6D ED Zoom Lens

maar lees negatieve berichten dat hij traag is met zoomen en scherpstellen
    ik persoonlijk heb totaal geen verstand van welke lens het beste is en waar ik op moet letten

nu was mijn vraag of jullie mij een advies kunnen geven voor welke lens ik het beste kan gaan

het gaat voornamelijk om studio fotografie bruiloften feesten en partijen
    ook maak ik veel foto`s iov (regionale) artiesten van hun optredens ( dus veel zoom werk en snel achter elkaar fotos kunnen maken )

ik vind het erg moeilijk en aangezien ik weinig verstand heb van het ECHTE fotograferen twijfel ik ook of ik de d90 moet houden met een andere lens Zo ja welke 80-400 ????