Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

simplyelectronics.net

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: simplyelectronics.net

Oorspronkelijk geplaatst door Forestwalker Bekijk bericht
    Katootje als je internet niet wil wat jij wil, dan even tabblad extra en browsergeschiedenis verwijderen en internet wegdoen en opnieuw starten misschien geraakt U er wel in dat mailgedoe.
    Ik geraak binnen, dat is het probleem niet, maar ik geraak ontmoedigd door al de mails van se dat mijn bestelling vertraging oploopt. Ik heb al veel reviews gelezen waarbij mensen hun geld kwijt zijn zonder de goederen te zien en dat frustreert me want ze sturen telkens standaardmails....je kan hen niet persoonlijk bereiken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quidam Bekijk bericht
      Katootje, hoe heb je betaald? Indien via Paypal (prima systeem), heb je de mogelijkheid om na 7 dagen (max. 45dagen) een dispute in te dienen. Dit zet SE wat meer onder druk. Indien je binnen de 20 dagen daaropvolgend geen oplossing hebt kunnen treffen met de verkoper, kan je om een Refund verzoeken. Let er wel op, dat je binnen de gestelde termijnen reageert. Veel moed.
      Ik heb betaald via visa dus ik denk dat ik me nog meer in de **** geduwd heb...het geld is nog niet van de rekening maar ik verwacht het zeker in het begin van juli.Betaald en niets in de hand...waarom heb ik op ENTER geklikt bij de bestelling

Comment

Weet dat je een betaling met Visa eveneens kan betwisten, zie volgende link: http://www.mijnkaart.be/index/nl_BE/...twistingen.htm. En geef eens een telefoontje naar Atos, die de betaalsystemen van VIsa, Mastercard e.d. beheren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katootje Bekijk bericht
          Ik heb betaald via visa dus ik denk dat ik me nog meer in de **** geduwd heb...het geld is nog niet van de rekening maar ik verwacht het zeker in het begin van juli.Betaald en niets in de hand...waarom heb ik op ENTER geklikt bij de bestelling
          Hebben ze je VISA-rekening al gedebiteerd ?
          Een correcte handelaar zou dit pas mogen doen op het moment dat de goederen geleverd worden (zoals bij het huren van een auto, een hotelkamer enz).

Het is normaal dat je aankopen met een kredietkaart pas op het einde van de maand van je bankrekening worden gehaald, het één staat los van het ander.

Maar je kan (zoals ondertussen al opgemerkt) bij VISA deze aankoop betwisten.
          Last edited by palombian; 29 juni 2012, 09:53. Reden: (zoals ondertussen al opgemerkt)

Comment

Weet dat je een betaling met Visa eveneens kan betwisten, zie volgende link: http://www.mijnkaart.be/index/nl_BE/...twistingen.htm. En geef eens een telefoontje naar Atos, die de betaalsystemen van VIsa, Mastercard e.d. beheren.
            Lap, net brief visa en het geld is van de rekening....ik zal idd eens bellen maar ik zou graag willen weten van se of mijn bestelling effectief wel of niet doorgaat...
            Bedant voor je advies!

Comment

Was het bestelde item op het ogenblik van de bestelling voorradig of niet?
              Het feit, dat het bedrag reeds van je rekening gedebiteerd werd, is niet belangrijk. Atos kan in bepaalde gevallen (waaronder misbruik en niet-ontvangen goederen) de betaling annuleren.
              Indien ik jou was zond ik SE een mail met een deadline van vb 7 dagen, waarin je dreigt met de annulatie van de bestelling en de refund van het betaalde bedrag. Inmiddels kun je contact opnemen met Atos, ten einde over te gaan tot het inleiden van een dispute. Maar hou de moed erin!

Comment

@ katootje,

for what it"s worth : ik heb daar rond de kerstperiode ook iets besteld, en is goed terecht gekomen. met vertraging weliswaar.

ik begon ( ook ?) toppezot te komen van alle internetberichtjes.
                wees er gerust in dat het geen scam is, en geniet er des te meer van eens u uw ding thuisgestuurd krijgt. De service is niet fameus maar 't is wel goedkoper. niets voor niets.

courage, Geert.

Comment

Ik denk inderdaad ook dat de vele problemen het gevolg zijn van de chaotische organisatie van de onderneming en dat zij niet te kwader trouw handelen.

Comment

Zou ook wel eens willen weten hoeveel bestellingen die per dag te verwerken hebben.
                    Misschien ligt daar ook wel een oorzaak van de langere wachttijden.
                    En wie wil niet zijn laatste nieuwe speeltje zo snel mogelijk in het bezit hebben, ik wel hoor.

Ruud
                    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Was het bestelde item op het ogenblik van de bestelling voorradig of niet?
                      Het feit, dat het bedrag reeds van je rekening gedebiteerd werd, is niet belangrijk. Atos kan in bepaalde gevallen (waaronder misbruik en niet-ontvangen goederen) de betaling annuleren.
                      Indien ik jou was zond ik SE een mail met een deadline van vb 7 dagen, waarin je dreigt met de annulatie van de bestelling en de refund van het betaalde bedrag. Inmiddels kun je contact opnemen met Atos, ten einde over te gaan tot het inleiden van een dispute. Maar hou de moed erin!
                      Hey quidam, ik heb reeds meerdere mails gestuurd waarvan de 2 laatste mails duidelijk maak dat ik binnen de week een duidelijk antwoord moet hebben daar ik volgend week op reis ga(reden waarom ik de camera op tijd wil:-)) maar telkens krijg een standaardmail aangevuld met een extraatje als dank voor het wachten. Vorige keer beweerden ze dat ik op de expresslijst sta zonder bij te moeten betalen en nu hebben ze me een beschermfolie erbij gelapt om me te sussen...ik heb vandaag terug een mail gestuurd dat ik dreig met het annuleren als ik geen deftig antwoord krijg. Ik heb ook gebeld maar ik moest 46 min on hold blijven, heb ik dus niet gedaan, vermoedlijk veel klachten dus.
                      Ik wacht nog tot na mijn vakantie hopend dat mijn buren thuis blijven....
                      Het bestelde item was in stock en staan nog in stock op de site, er staan er nog 7:-)
                      Thx voor alle info en de ondersteuning
                      Last edited by katootje; 29 juni 2012, 23:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geert62 Bekijk bericht
                        @ katootje,

for what it"s worth : ik heb daar rond de kerstperiode ook iets besteld, en is goed terecht gekomen. met vertraging weliswaar.

ik begon ( ook ?) toppezot te komen van alle internetberichtjes.
                        wees er gerust in dat het geen scam is, en geniet er des te meer van eens u uw ding thuisgestuurd krijgt. De service is niet fameus maar 't is wel goedkoper. niets voor niets.

courage, Geert.
                        Thx geert voor de positieve noot, ik voel me nu al iets beter en heb terug hoop dat het allemaal niet voor niets zal zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                          Zou ook wel eens willen weten hoeveel bestellingen die per dag te verwerken hebben.
                          Misschien ligt daar ook wel een oorzaak van de langere wachttijden.
                          En wie wil niet zijn laatste nieuwe speeltje zo snel mogelijk in het bezit hebben, ik wel hoor.

Ruud
                          ik ook maar er is groot verschil tss 7 werkdagen en nu bijna een maand...dat maakt me ongerust

Comment

Ik denk inderdaad ook dat de vele problemen het gevolg zijn van de chaotische organisatie van de onderneming en dat zij niet te kwader trouw handelen.
                            Ik hoop dat je gelijk hebt maar de reviews zijn zooooo uiteenlopend en op den duur geraak je daar ontmoedigd door maar soit, het is enkel een luxeprobleem en ik hoop dat ze zo fair zijn om mijn geld terug te geven als de bestelling niet door kan gaan

Comment

eindelijk mijn toestel en lenzen ontvangen! niet beschadigd! 2 maand later dan voorzien en veel hoofdpijn er bovenop maar 350 euro goedkoper dan ergens anders...
                              Is het voor herhaling vatbaar???ik denk het niet...

Comment

Allee, gefeliciteerd.
                                Veel plezier ermee.

Ruud
                                Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Working...
                                X