Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-300mm IS USM inruilen voor een 70-200mm L USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 70-300mm IS USM inruilen voor een 70-200mm L USM

Oorspronkelijk geplaatst door C.ust Bekijk bericht
    Ja te vertrouwen !
    Ben er zeker van dat die Mount van 30euro of de originele , ook afkomstig is uit Hong Kong / China Kwaliteit zal wat minder zijn maar soms is het ook dat ge zelfde kwaliteit krijgt.
    Bv. Canon geeft de opdracht aan de chinese fabriek : Maak 10 000 mounts . Wat doen die chinezen , ze maken keurig 10 000 stuks MAAR achteraf maken ze er duizenden bij met een lichte ( soms zelfs geen afwijking ) . Enige verschil => Geen of nauwelijks kwaliteitscontrole bij de goedkopere ...
    Je vergeet dat ze geen R&D hebben moeten betalen, namaak verkopen, licenties niet betalen, met CE markeringen en handleidingen niet in orde zijn, veiligheidsvoorschriften en electrische regels vaak aan hun laars lappen, ... maar langs de andere kant wel tevreden zijn met kleinere winstmarges.
    Al gaan de laatste items wel vooral op voor flitsers en draadloze bedieningen e.d. (ontstoring, goedkeuring BIPT).
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

iemand ervaringen bij topfoto?
      Canon 5DmkII /Canon 70-200 2.8IS / Canon 16-35 2.8 /sigma 15mm fisheye / Canon 24-105L / Canon Speedlite 430EX II / Manfrotto 190XB PRO / Manfrotto 460MG HEAD

Comment

Is deze http://www.topfoto.nu/ wat te vertrouwen ? Zou er ook willen bestellen.

Comment

Ik heb besteld , betaald maar nog geen bevestiging dat het verzonden is.
          Heb ze Donderdag gestord ( Fortis ) naar hun Belgische rekeningnummer ( AXA ).
          Duurt normaal 2-3werkdagen tot ze geld ontvangen dus maandag/dinsdag moeten ze het geld hebben Dan hopelijk snel versturen

Ik denk dat ze te vertrouwen zijn , ze zijn in ieder geval ZEER snel met antwoorden op mijn vragen via email

Zodra ik ze heb , meld ik het hier maar ik verwacht geen problemen

Comment

Ok bedankt !

Comment

Heb met www.geheugenkaart.be (zelfde persoon als topfoto.nu) niets dan goede ervaringen
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

heb vandaag ook de 70-200 L F4 gekocht bij Konijnenberg,

Verkoper wist mij te vertellen nadat ik met Visa (pinto kbc)betaald had, dat je dan 2 jaar extra garantie krijgt, kost wel 2% extra, maar ja voor 2 jaar extra garantie is dit peanuts,

groeten, Marc
                1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

Da's iets dat ik niet wist. Ik wist wel dat je bij FKB bij aankoop je garantieperiode kunt verlengen tot 4 jaar (de verkoper vroeg me vorige week nog of ik dat wilde), maar dat het met Visa zou gelinkt zijn (wilde ik zeker niet, gezien die 2% provisie die je bij Konijn betaalt) wist ik niet?
                  Geen hoger bedrag dan die Visa provisie moeten betalen?
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht
                    heb vandaag ook de 70-200 L F4 gekocht bij Konijnenberg,

Verkoper wist mij te vertellen nadat ik met Visa (pinto kbc)betaald had, dat je dan 2 jaar extra garantie krijgt, kost wel 2% extra, maar ja voor 2 jaar extra garantie is dit peanuts,

groeten, Marc
                    Gelukzak Toch niet 2dehands gekocht dus Mahja nieuwprijs en 2dehands prijs is een dikke 100euro in meeste gevallen en dan lijkt me een nieuwe de beste keuze !

En wel handig 4jaar garantie Maar zal je wrs toch niet nodig hebben denk ik ... ( zoveel te beter e maar nu heb je tenminste meer zekerheid en 4Jaar minstens plezier aan )

Comment

Normale prijs (507euro) +2% betaald, vanwege gebruik van visa.

Nu weet ik niet of je die extra garantie bij elke Visa krijgt, of dit alleen aan KBc-pinto is gelinkt, verkoper vertelde me dat bij aankoop van alle electronische apparaten deze extra garantie geldig is met de Visa van KBC,
                      toch eens één ker een voordeel om elk jaar x-aantal euro's te betalen voor die visa

groeten, Marc
                      1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                      www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

Dank voor je snelle reply!
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Bij topfoto heb je 3jaar garantie ( paar uur geleden mail gehad want was benieuwd hoelang garantie erop was ) en heb maar 449euro incl ( tijdelijke promo ) levering betaald ... Die 1 jaar extra is mooi meegenomen MAAR ik ben van plan zodra ik het budget voor heb om een 2.8 ( IS ) te kopen en zal dus wrs na 1jaar te koop al staan

+ update : ik heb vandaag de traceercode ( DPD ) van mijn pakje gekregen , hopelijk heb ik ze deze week Zodra ik mijn lens heb , bestel ik de volgende lens al , niets dan lof over voorlopig
                          Last edited by C.ust; 7 maart 2010, 17:49.

Comment

Jaja ! Mijn lens is er ! Eerste indruk : Waauw

Wat een service Zat zelfs nog een Toblerone ( lekker ) + Canon Optical Cleaning setje erbij !

Volgende bestelling volgt deze avond ! Jammer genoeg heb ik volgende week examens en dus het veel gebruiken komende 3weken , zit er niet in Achja in de paasvakantie dan maar es goed gebruiken !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C.ust Bekijk bericht
                              Jaja ! Mijn lens is er ! Eerste indruk : Waauw

Wat een service Zat zelfs nog een Toblerone ( lekker ) + Canon Optical Cleaning setje erbij !

Volgende bestelling volgt deze avond ! Jammer genoeg heb ik volgende week examens en dus het veel gebruiken komende 3weken , zit er niet in Achja in de paasvakantie dan maar es goed gebruiken !!

Profisimo,echt nog geen testshotje eermee genomen om eens te zien hoe mooi en scherp de foto's zijn
                              Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Jawel

Voila : http://i50.tinypic.com/1z5q7h5.jpg , niets speciaal gwn es zien hoe scherp hem was ( dus met losse hand , met statief zal scherper wel lukken )

Comment

Working...
                                X