Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw: Tamron SP 70-300mm F4-5.6 Di VC USD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuw: Tamron SP 70-300mm F4-5.6 Di VC USD

De aankondiging klinkt in elk geval veelbelovend :

Tamron develops SP 70-300mm F4-5.6 Di VC USD

Zou wel eens een interessant alternatief voor o.a. de Sony 70-300G kunnen worden.
    Goed voor de democratisering van prijzen .
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Re: Nieuw: Tamron SP 70-300mm F4-5.6 Di VC USD

ik had de vorige 70-300 en het is een heel leuk lensje vooral door de macrofunctie, maar niet scherp genoeg en autofocus is traag maar een heel leuk lensje zoals ik al zei vooral om mee te beginnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
      Zou wel eens een interessant alternatief voor o.a. de Sony 70-300G kunnen worden.
      Dacht ik ook meteen, al is 'het kwaad' hier al geschied (pas de 70-300 G gekocht).
      about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
        ik had de vorige 70-300
        Ik denk wel dat dit niet zomaar dezelfde lens in een ander jasje is, maar een nieuw ontwerp qua optiek, AF, enz...
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
          Dacht ik ook meteen, al is 'het kwaad' hier al geschied (pas de 70-300 G gekocht).
          Gefeliciteerd hé . Je hebt dan in elk geval een G-tje extra . Geniet ervan.

Comment

Working...
          X