Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamrom 17-50mm f 2.8 SP VC DI II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tamrom 17-50mm f 2.8 SP VC DI II

Ik heb zelf de non vc versie. Hij zit gemonteerd op een Canon 350d ism een Canon 430EX en alles in RAW, geeft dit wel mooie resultaten. Het enige negatief puntje is de gele "zweem" over de foto. Maar mits wij in raw trekken, is dit snel opgelost .

Alle foto's getrokken door "fotograaf Kristof Vanteghem" zijn met de tamron genomen. Hij moet zeker niet onderdoen voor de 17-55 2.8 IS van canon. Moet maar eens bladeren in de album hieronder

http://www.cobrapit.be/fotos/fuiven/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
      Ik heb zelf de non vc versie. Hij zit gemonteerd op een Canon 350d ism een Canon 430EX en alles in RAW, geeft dit wel mooie resultaten. Het enige negatief puntje is de gele "zweem" over de foto. Maar mits wij in raw trekken, is dit snel opgelost .
      no offense maar ik denk niet dat die gele zweem door je lens komt of er moest iets erg structureel mis zijn met je lens...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
        no offense maar ik denk niet dat die gele zweem door je lens komt of er moest iets erg structureel mis zijn met je lens...
        Ligt echt aan de tamron lens hoor, zijn meer mensen die dit hebben gemeld. Ik moet er wel bij melden dat dit niet altijd voorkomt... Kan ook aan bepaalde combinatie zijn van belichting.

Comment

Working...
        X