Is deze converter te gebruiken met 70/200 mm VR I (oud model dus). Ik kan dit nergens vinden op het net, zelfs niet de site van Nikon, daar spreek men van "bepaalde Nikkor lenzen".
Met dank.
Niet doen !Je gaat teveel verlies van beeldkwaliteit hebben De 1.7 tcII gaat nog nipt maar de 2x is er echt over.
Vraag eens na aan Frank 207 die weet er alles van
Niet doen !Je gaat teveel verlies van beeldkwaliteit hebben De 1.7 tcII gaat nog nipt maar de 2x is er echt over.
Vraag eens na aan Frank 207 die weet er alles van
Eric, het gaat hier over versie "III" die nog maar pas aangekondigd is. Dus nog even afwachten om een oordeel te vellen...
Eric, het gaat hier over versie "III" die nog maar pas aangekondigd is. Dus nog even afwachten om een oordeel te vellen...
Ik wacht ook vol ongeduld op de eerste ervaringen. Ik ben alvast niet van plan de volle 499 Euro te gaan betalen zonder te weten hoe ie presteert. Maar ik geloof wel dat de 70-200VR2 met TC-20EIII de huidige 80-400VR wel eens makkelijk zou kunnen doen vergeten Als die TC echt heel goed wordt, kan het wel eens zijn dat ik mijn TC-17EII wegdoe.
Vraag eens na aan Frank 207 die weet er alles van Ni goed opgelet sorry.Ik heb deze in voorbestelling staan dus als ik hem heb testen maar
Je raad hem eerst af en hebt hem zelf in voorbestelling staan, dat versta ik niet.
Je raad hem eerst af en hebt hem zelf in voorbestelling staan, dat versta ik niet.
Effe alles lezen en dan zie je dat Rikketik dacht dat het over de versie II ging
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik dacht idd dat het ging over de 2.0 tcII op de 70-200 vr versie I
Zal es e nieuw brilleke moeten gaan halen
In dat geval, wachten we vol ongeduld op de resultaten van de TC20 III gebruikt op Frank zijn 70-200 VRII. allé Frank, laat je niet kennen, na de prachtige vergelijkende praktijktesten dat je ons hier hebt getoond, kan dat niet misgaan.
In dat geval, wachten we vol ongeduld op de resultaten van de TC20 III gebruikt op Frank zijn 70-200 VRII. allé Frank, laat je niet kennen, na de prachtige vergelijkende praktijktesten dat je ons hier hebt getoond, kan dat niet misgaan.
Ik was zelf geïnteresseerd maar heb schijnbaar geen geschikt glaswerk ... . Alleen mijn Nikkor AF-S 60mm/2.8 Micro zou kunnen werken (alhoewel die niet in de lijst staat). Mijn 18-200 en 35/1.8 komen niet in aanmerking. 500 € betalen om allen mijn macrolens aan te passen lijkt me wat veel ...
Ik was zelf geïnteresseerd maar heb schijnbaar geen geschikt glaswerk ... . Alleen mijn Nikkor AF-S 60mm/2.8 Micro zou kunnen werken (alhoewel die niet in de lijst staat). Mijn 18-200 en 35/1.8 komen niet in aanmerking. 500 € betalen om allen mijn macrolens aan te passen lijkt me wat veel ...
grts
nolfinarium
Deze TC is inderdaad enkel maar bedoeld voor de allerbeste en lichtsterkste tele objectieven. Op alle andere is de impact op de beeldkwaliteit veel te groot.
Het spijtige is dat Kroc elke keer weer advertentiegeld verdient met een stukje non-informatie telkens je op zijn site klikt
Weet iemand of de KENKO teleconverter Pro 300 (een 1,4x à 109€ en een 2x à 220 €) een valabel alternatief vormen: ik kijk dan vooral naar mijn NIkkor AF-S 60 mm 2.8 micro die ik zo wat meer 'armslag' geef of is dat z'n geld niet waard?
Comment