Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telelens voor Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telelens voor Canon

    Ik ben student fotografie en heb voor mijn opleiding een telelens nodig.

    Graag zou ik hierover wat tips hebben welke ik best kan aanschaffen?

    Vereiste van de leerkracht: lichtsterke lens, liefst van het merk van je eigen camera ( ik heb een Canon 450D) of een Sigma lens.

  • #2
    Re: Telelens voor Canon

    Wat is het budget dat je hiervoor over hebt? Maw ben je van plan deze zelf veel te gaan gebruiken, of wil je er nu eentje kopen omdat het gevraagd wordt voor school? Heb je je camera gekocht met een bepaald soort fotografie in het vooruitzicht of wil je in de eerste jaren met alles kennismaken?

    Het is vreemd te antwoorden met meer vragen, maar het bepaalt in grote mate welke lenzen we jou kunnen aanraden...

    grtn,
    Christophe
    People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
    http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

    Comment


    • #3
      Re: Telelens voor Canon

      Een studentenbudgetvriendelijke oplossing is de Canon EF-S 55-250 4-5.6 IS

      Enkele links:

      Goedkoopste prijs volgens mij


      Topic over deze lens op bd

      Heb die van mij dit weekend besteld maar heb ze nog niet. Ben benieuwd
      http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
      http://foto-actiecode.be

      Comment


      • #4
        Re: Telelens voor Canon

        Oorspronkelijk geplaatst door breggie Bekijk bericht
        Een studentenbudgetvriendelijke oplossing is de Canon EF-S 55-250 4-5.6 IS

        Enkele links:

        Goedkoopste prijs volgens mij


        Topic over deze lens op bd

        Heb die van mij dit weekend besteld maar heb ze nog niet. Ben benieuwd
        Dat is nu niet bepaald een lichtsterke lens he.
        Groetjes van tozumi