Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkel Tamron

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Winkel Tamron

Ik ben ook van Oostende, kocht m'n body bij Fotokonijnenberg voor de veel lagere prijs en garantie (ritje waard tot Turnhout, een paar honderd euros in je pocket voor hetzelfde!).
    Garantie wel al nodig gehad, opgestuurd naar Konijn => NL en terug hersteld ontvangen. Hetzelfde resultaat dus als een lokale dealer die hem ook opstuurt, want met z'n vakkennis kan hij ook niet veel meer doen dan hem gewoon opsturen

Heb enkel m'n 50 1.4 lens bij hen gekocht.
    Overige lenzen allemaal tweedehands gekocht (binnenland per post en W-OVL nog enkele verkopen/aankopen uit de hand).

Mediamarkt is een leuke kijkshop (om alles eens vast te nemen, testen, zwaarte, knopjes) en wat accesoires zoals rugzakje,... Als ik echt niet anders kan (vb printercartridge in a hurry nodig en tot 19u open) zou ik gaan. Al 2x moeten gebruikmaken van de "laagsteprijs" politiek. In een straal van x aantal km lagere prijs gevonden passen ze hun prijs aan. Altijd voorbereid binnenstappen met prijzen van concurrenten, ze verlagen hem dan wel Had de officiële prijs van m'n laptop mee en verkoper schrok dat hun prijs €80 duurder was dan op website, had em vlug verlaagd

Comment

Proficiat met je aankoop

Comment

Heeft iemand een idee als je een Tamron 70-200 F2.8 in een LowePro Fastpack 200 krijgt? (Samen met een a300 en Tamron 17-50 )

Jammerlijk genoeg zijn de objectieven niet op voorraad. Maar binnen een week of 2 zou ik ze moeten hebben. Net op tijd voor mn skireis
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

studio 73 is ook in Turnhout, kan je misschien beide eens bezoeken. bij de weg; studio 73 heeft ook een online shop.

Comment

Ik ben van Oostende, even naar Turnhout gaan staat gelijk met 3u trein enkele reis
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
              Ik ben van Oostende, even naar Turnhout gaan staat gelijk met 3u trein enkele reis
              Je kan altijd online bestellen en laten leveren.
              Bespaart je de 3 u enkele trein reis.

Comment

Moest het prijsverschil groot zijn zou ik het doen. Maar nu bespaar ik misschien 5 euro of zelfs niks

Art&Craft kan het ook opsturen.
                500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
                  Tal van fotografiewinkels bezocht en vergeleken in de buurt van Oostende,Roeselare enz.... kwoon wat in het centrum van de 2 steden en toch koop ik online omdat het altijd rond de 150 euro verschil is
                  Art & Craft is aan te bevelen. Ze hebben veel op voorraad, de prijs scheelt weinig, vergeleken met Konijn en als je aantoont dat je de prijzen van de 'internetconcurrentie' kent, dan is er de bereidheid tot een tegemoetkoming. Je hebt wél de service en de kennis van vakmensen. Gisteren nog prijs gevraagd bij een fotovakhandel in Brugge voor twee lenzen: Die was respectievelijk 70 euro duurder voor de Nikon 50mm. f1.8D en maar liefst 120 euro duurder voor de Tamron 28-75 f2.8.
                  Een cameratas heb ik gekocht bij www.cameranu.nl. Bijzonder scherpe prijzen, de dag na bestelling al geleverd en... als het over cameratassen gaat, is vakkennis en vriendelijkheid van een winkelier overbodige luxe waar ik liever niet voor betaal.

Succes met je aankopen. Onthouden: Art & Craft dus!

Comment

Is er hier iemand met een Tamron 70-200 F2,8 en een LowePro FastPack 200? Ik vraag me nameijk af als ik die lens wel in mn vak zal krijgen, samen met de a300 en de Tamron 17-50 F2.8?
                    500px

Comment

Volgende week woensdag ben ik 2 objectieven rijker Al ga ik de lens wel niet in mn ondervak van mn rugzak krijgen, dus daar moet ik nog iets voor vinden.

Weet iemand als ik nog iets kan krijgen voor de 2 kitlenzen van Sony? Misschien verkoop ik mn LowePro Fastpack 200 ook en kijk ik voor een grotere
                      500px

Comment

Volgende week woensdag ben ik 2 objectieven rijker Al ga ik de lens wel niet in mn ondervak van mn rugzak krijgen, dus daar moet ik nog iets voor vinden.

Weet iemand als ik nog iets kan krijgen voor de 2 kitlenzen van Sony? Misschien verkoop ik mn LowePro Fastpack 200 ook en kijk ik voor een grotere
                        de 18-70 in perfecte staat met wat geluk 40 euro (nieuw te koop voor 50 of zoiets...) en de 55-200 toch richting 160euro hoewel ik die soms ook zie staan nieuw aan 100 euro... de 55-200 is ondertussen ook vervangen door de SAM versie dus de prijs van de 55-200 is beetje omhoog...misschien in je voordeel Zeker omdat het ook een behoorlijk goeie lens is voor het geld!

Niet zoveel dus!

Laat ons zeker weten als je nieuze lenzen er zijn

Comment

Is er hier iemand met een Tamron 70-200 F2,8 en een LowePro FastPack 200? Ik vraag me nameijk af als ik die lens wel in mn vak zal krijgen, samen met de a300 en de Tamron 17-50 F2.8?
                          Zet je 55-200 eens op 200mm en probeer eens of je de lens met body erin krijgt 't geeft toch al beetje een idee

2 uitstekende lenzen heb je gekozen! Zonder twijfel...een niet-lichtsterk alternatief had de CZ16-80 + 70-300G kunnen zijn...ook schitterend
                          Verschillende doelen, even knappe set...

Comment

Eigenlijk was ik op zoek naar een 18-70 F2,8.. Maar dat bestaat dus niet.

Maar als ik eens mn lens van 50 naar 70 verplaats.. Zoveel scheelt dat niet, en ik lees veel dat je die mm neit gaat missen. Anders wat bijsnijden in PS

Ik zal mn objectieven eens te koop zetten. En de rugzak ook.

@Portmixus: op de body is het geen probleem. Maar gewoon los, dus met de 17-50 er op zal wat problemen geven denk ik. Maar misschien koop ik een lenscase en steek in de 70-200 bovenaan mn rugzak. Ik zal wel een oplossing vinden

Countdown to woensdag has begun

edit: ik heb net eens gemeten en gekeken en misschien dat het toch lukt om de 70-200 er los in te krijgen.
                            Last edited by Nick-; 27 november 2009, 19:35.
                            500px

Comment

Verkoop je nu al een 55-700mm? Als ik dan op je zoekertje klik dan is het ineens een 70-200?

kopersmisleiding zeker

Comment

Daarmee dat hij zoveel bekijks heeft?
                                500px

Comment

Working...
                                X