Ik loop stage bij het kringloop bedrijf''opnieuw&co'' waar ik vrij regelmatig oude spiegelreflex camera met rolletjes voorbij zie komen. ook komen diverse objectieven voorbij. ik heb een setje van4 stuks+camera gekocht voor 11 euro. Ik ben compleet onbekend op dit gebied van cameras-lenzen aangezien ik verder alles digitaal doe.
mijn vraag is, is dit een goed setje om mee voor de gein af en toe op pat te gaan?
Ik heb de set even snel bekeken en hier enkele namen waar jullie misschien iets aan hebben.
lens 1: auto flex 1:17 f=55 mm(vaste lens)
lens 2: CHICON F=28 mm(vaste lens)
lens3: sigma 39-80 mm zoom(staan verder ontzettend veel getalletjes bij waar ik nog niet thuis mee ben.
lens4:auto chinon zoom 1:3.6 --76-205 mm
Het setje samen
D camera lijkt zelf prima te werken, is dit een degelijk setje zo?
is het erg dat ik hier het limiet van max 3 foto's overschrijd?(dan haal ik er wel enkele weg)
mijn vraag is, is dit een goed setje om mee voor de gein af en toe op pat te gaan?
Ik heb de set even snel bekeken en hier enkele namen waar jullie misschien iets aan hebben.
lens 1: auto flex 1:17 f=55 mm(vaste lens)
lens 2: CHICON F=28 mm(vaste lens)
lens3: sigma 39-80 mm zoom(staan verder ontzettend veel getalletjes bij waar ik nog niet thuis mee ben.
lens4:auto chinon zoom 1:3.6 --76-205 mm
Het setje samen
D camera lijkt zelf prima te werken, is dit een degelijk setje zo?
is het erg dat ik hier het limiet van max 3 foto's overschrijd?(dan haal ik er wel enkele weg)
Comment