Hoi,
Ik heb gekozen voor een D90 body.
Daarbij twijfelde ik tot gisteren tussen 2 aparte lenzen (18-70 en 70-300),
maar ik zie op tegen het continu switchen tussen deze lenzen.
Ik ging gisteren langs bij Foto Nelissen in Mechelenwaar men me vertelde er tegenwoordig lenzen zijn met serieus bereik (18-200) (nikon) met kwaliteit waar op dit type van body het verschil quasi niet zichtbaar is tussen aparte lenzen en deze. Bereik 200 vond ik net iets te beperkt, een vriend van me raadde me een Tamron lens aan van 18-270. Heel interessant lijkt me dan....
Nu is de vraag:
Waarom sleuren aan 2 lenzen, telke maal de moeite doen om te switchen, als het verschil met zo'n lens met groot bereik niet zichtbaar is op eindresultaat....?
Of mis ik iets?
Nog mensen ervaring met die Tamron lens want die lijkt me wel erg interessant?
Ik heb gekozen voor een D90 body.
Daarbij twijfelde ik tot gisteren tussen 2 aparte lenzen (18-70 en 70-300),
maar ik zie op tegen het continu switchen tussen deze lenzen.
Ik ging gisteren langs bij Foto Nelissen in Mechelenwaar men me vertelde er tegenwoordig lenzen zijn met serieus bereik (18-200) (nikon) met kwaliteit waar op dit type van body het verschil quasi niet zichtbaar is tussen aparte lenzen en deze. Bereik 200 vond ik net iets te beperkt, een vriend van me raadde me een Tamron lens aan van 18-270. Heel interessant lijkt me dan....
Nu is de vraag:
Waarom sleuren aan 2 lenzen, telke maal de moeite doen om te switchen, als het verschil met zo'n lens met groot bereik niet zichtbaar is op eindresultaat....?
Of mis ik iets?
Nog mensen ervaring met die Tamron lens want die lijkt me wel erg interessant?
Comment