Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nu beginnen we natuurlijk weer over fotografie, ipv over de prachtige baby!
Uit de losse hand geschoten? Nog mooi scherp hoewel je "in de gevarenzone" zat (sluitertijd 1/25 met een brandpuntsafstand van 45mm).
En nog: heb je nu zowel de Canon als de Sigma lens?
Proficiat met jullie prachtige fijne dochter !! Geniet van het eerste kleine baby zijn, want ze zijn zo uit hun eerste kleedjes gegroeid. (Ik kan alleen maar dromen van zo een lichtgewichtjes.)
Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeckBekijk bericht
Waarom?G
Misschien een verkeerde redenering maar dat zal ik dan gauw gaan horen vermoed ik...
slechte lichtomstandigheden, geen statief bij de hand en toch graag een scherpe foto. Door ietwat te onderbelichten krijg je (dacht ik) een iets kortere sluitertijd.
Nu beginnen we natuurlijk weer over fotografie, ipv over de prachtige baby!
Uit de losse hand geschoten? Nog mooi scherp hoewel je "in de gevarenzone" zat (sluitertijd 1/25 met een brandpuntsafstand van 45mm).
En nog: heb je nu zowel de Canon als de Sigma lens?
inderdaad in de gevarenzone maar blijkbaar nog doenbaar.
Canon en Sigma ... dream on...
BD sizer weet blijkbaar nog niet goed hoe het met mijn bankrekening is gesteld. Had de Tamron die erbij stond reeds gewist, de canon over het hoofd gezien.
Is inmiddels aangepast.
En de Canon En de Sigma zou overbodige luxe zijn. Ik hou het voorlopig bij mijn Sigma-kanon
Comment