Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

    Ik zou graag mijn Tamron 28-75 2.8 vervangen door een Canon EF 24-70 2.8.

    Als iemand er eentje verkoopt ben ik kandidaat

    Comment


    • #62
      Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bé Bekijk bericht
      Voor 2009? Niet echt veel meer op mijn lijstje, maar als ik ergens een canon 45mm TSE voor een prijsje op de kop kan tikken, zal ik het niet laten. En als het echt een heel goed jaar wordt, misschien de nieuwe 200mm f2.
      Ik weet niet wat jij een 'prijsje' vind maar Fotokonijnenberg heeft er nog een tweedehandsje in de vitrine liggen in Den Ham.
      www.indetailfotografie.nl

      Comment


      • #63
        Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

        Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
        Ik weet niet wat jij een 'prijsje' vind maar Fotokonijnenberg heeft er nog een tweedehandsje in de vitrine liggen in Den Ham.
        Bedankt, maar nog een beetje te vroeg in het jaar - meer richting zomer en max 800€
        Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

        Comment


        • #64
          Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

          Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
          Ik zou graag mijn Tamron 28-75 2.8 vervangen door een Canon EF 24-70 2.8.

          Als iemand er eentje verkoopt ben ik kandidaat
          En ik ben op zoek naar een tamron 28-75. Ik hoop dat je snel een 24-70 vindt

          Tegen juli-augustus misschien eens kijken voor een 17-40 of een 85 f/1,8

          Comment


          • #65
            Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

            hmm verlanglijstje:

            1) SPONSOR
            2) 50mm prime liefs af-s ma af-d is natuurlijk stukken beter voor de centjes
            3) nen tc voor bij mijn 50-150mm f2.8
            4) een deftige telezoom
            5) veel te veel ....

            volgorde maakt niet uit maar de sponsor moet op 1 blijven
            nikon stuff

            Comment


            • #66
              Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

              Op mijn objectieven verlanglijstje staat eigenlijk de 14-24 f/2.8 van Nikon

              Comment


              • #67
                Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

                70-200 2.8 IS USM ter vervanging van de 70-300 IS USM , maar wanneer ???????
                Go with the flow

                Comment


                • #68
                  Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door andreas612 Bekijk bericht
                  Wat er nog moet komen:

                  - Canon 300mm f/2.8 L IS USM icm 1.4x en 2.0x
                  - Canon 24-70mm f/2.8 L USM of een 24-105

                  Voor de 300 f2.8 ben ik sneller geslaagd dan ik had verwacht. Werd aan mij verkocht icm een Canon 2xTC, een (kenko) 1,4 had ik al... Best een mooi lensje... Heb voor een klein proefje ook al even meegedaan aan een nieuwe olympische sport: Teleconverter stapelen.
                  Er leuk Het resulteert op mijn camera in 840 mm of met cropfactor erbij 1092 mm. En dat ziet er dan zo uit:


                  Of iets groter: http://farm4.static.flickr.com/3434/...0ef41cdc_b.jpg
                  Last edited by Leeuwarden; 23 februari 2009, 20:19.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door beeldstabilisator Bekijk bericht
                    70-200 2.8 IS USM ter vervanging van de 70-300 IS USM , maar wanneer ???????
                    Ik zit nu ook in dit proces, de 70-200 F2.8 L IS USM is besteldt, donderdag naar konijnenberg voor 'n extender en filters.
                    Canonian

                    Comment


                    • #70
                      Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk bericht
                      Voor de 300 f2.8 ben ik sneller geslaagd dan ik had verwacht. Werd aan mij verkocht icm een Canon 2xTC, een (kenko) 1,4 had ik al... Best een mooi lensje... Heb voor een klein proefje ook al even meegedaan aan een nieuwe olympische sport: Teleconverter stapelen.
                      Er leuk Het resulteert op mijn camera in 840 mm of met cropfactor erbij 1092 mm. En dat ziet er dan zo uit:


                      Of iets groter: http://farm4.static.flickr.com/3434/...0ef41cdc_b.jpg
                      Da's een behoorlijk eindje 840mm.. goede kwaliteit lijkt me nog steeds, dan zit je dus op f/8.. moet je dan nog naar bijv. f/9 of f/10 gaan voor een scherper resultaat? Lijkt me een prachtlens!
                      1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                        En ik ben op zoek naar een tamron 28-75. Ik hoop dat je snel een 24-70 vindt

                        Tegen juli-augustus misschien eens kijken voor een 17-40 of een 85 f/1,8
                        Normaal gezien zou het voor binnenkort moeten zijn

                        Comment


                        • #72
                          Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door andreas612 Bekijk bericht
                          Da's een behoorlijk eindje 840mm.. goede kwaliteit lijkt me nog steeds, dan zit je dus op f/8.. moet je dan nog naar bijv. f/9 of f/10 gaan voor een scherper resultaat? Lijkt me een prachtlens!
                          Ik kan het me niet precies herinneren omdat de camera bij 2 teleconverters wat in de war raakt, maar ik dacht dat ik hem 1 stop dicht had gedraaid. Kwaliteit was zeer verrassend, dat had ik echt niet verwacht!

                          Comment


                          • #73
                            Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

                            Mijn verlanglijstje:

                            - Canon 70-200mm F2.8
                            - Canon 24-70mm F2.8 ter vervanging van Tamron 28-75 F2.8

                            De eerste haal ik wrs komende zomer binnen, andere zal nog even moeten wachten.
                            www.bikegoals.com

                            Comment


                            • #74
                              Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

                              in maart komt er 95% eindelijk een 100-400 tenzij er op PMA een opvolger wordt aangekondigd... misschien dat ik dan nog wacht op die nieuwe versie...
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

                              Comment


                              • #75
                                Re: Nog nieuwe objectieven aangekondigd voor 2009 en welke op jullie verlanglijst ?

                                Ik hoop binnen een paar weken of maanden een 24-105 of een 24-70 op de kop te kunnen tikken, want enkel een 50mm is toch nogal beperkend op een 5D Daar zit je dan met EF-S lenzen als je overstapt op FF ...
                                Last edited by Vanquisher; 24 februari 2009, 20:29.

                                Comment

                                Working...
                                X