Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon: 80 f/1.4 >< 105 f/2.8 ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Héla!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Veronique,

Geen filter nodig voor op je toekomstige 50mm.

Saperlipopette

Geeft nieuwkoop je een groter garantie lees dit, http://forum.belgiumdigital.com/f9/e...5d-241604.html
    Neen idd. ....maar nieuwkoop is "Nieuw" en geen moe-bepotelde "Demo" of verhuursetje.
    Anyway, de beste waarborg is trouwens: dienen waar je nooit gebruik van hoeft te maken.

maar ik zou ook niet kopen bij een MMwinkel of dergelijke, want als je er de dag erna terug komt, kennen ze je reeds niet meer, koop je daarentegen steeds bij dezelfde winkel, zoals Art & Craft Bv., dan mag je ook een vraagje meer stellen.

Groeten, Geert.
    Ik vooral... daar, waar ze "óók nog" even supervriendelijk zijn, bij een probleem of miskoop, als bij de actuele aankoop
    Dit soort van aankopen en het langzaam uitpakken ervan, is trouwens een puur en intens genot, net als: Pata Negra met champieter
    Geen dom, onbeschoft & gefrustreerd verkoperken, of nietszeggende internetshop die mij dat zal afnemen
    Gelukkig zijn er ook andere en kan je zelf wel uitmaken waar je'je geld, ontroostbaar & desolaat achterlaat.

Groetjes
    veronique
    « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Re: Nikon: 80 f/1.4 &gt;&lt; 105 f/2.8 ??

@ Nikon

Laat de nieuwe glaswerkjes (à la: new 50mm nano) maar komen, zou ik zeggen!

20mm, 85mm, als't even kan.
      Hoef ik niet meer zo te peinzen... zie'de
      « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Working...
      X