Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

    Oorspronkelijk geplaatst door muis Bekijk bericht
    Ik heb de lens een maand geleden gereserveerd en wacht nog altijd ... had ik het geweten was het bij mij toch een bestelling uit Nederland geweest
    kijk eens op kamera express.nl

    Comment


    • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

      Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
      Die reservering kan je afzeggen hoor
      Snap niet waarom dit weeral zo moeilijk moet zijn hier in dit apenland terwijl ze in NL gewoon in stock zijn.....
      dat apeland heeft niets mee te maken

      Comment


      • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

        KAMERA EXPRESS.NL


        Nikon AF-S 50mm F/1.4G (new) incl. HB-47 (zonnekap) en CL-1013 (softcase), Nederlands

        Actuele voorraad status:
        Direct leverbaar
        Meer info >>


        € 308,00

        Comment


        • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

          Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
          dat apeland heeft niets mee te maken
          Man, kijk eerst eens van wanneer die post is voor je reageert
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

          Comment


          • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

            [QUOTE=Reservoir_Dog;2414257]Man, kijk eerst eens van wanneer die post is voor je reageert[/QUO Dat antwoord heeft niets toch met de datum te maken

            Comment


            • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

              Bedoelde gewoon dat ze toen niet vlot verkrijgbaar waren in dit land, nu ondertussen al wel.
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

              Comment


              • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

                Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat de AF van de afs versie trager is dan de AF van de D versie.
                Nikon komt dan met een afs versie en laat dan een grote steek liggen doordat hij traag is.
                Bij Sigma kunnen ze dan weer snellere maken maar daar zit het dan weer niet 100% snor met de kwaliteit.
                (Allemaal gelezen hoor want echt ervaring met die objectieven heb ik niet).
                Moest ze goed zijn (dat is ze) en snel (das wat anders) dan zou ik ze kopen.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                Comment


                • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                  Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat de AF van de afs versie trager is dan de AF van de D versie.
                  Nikon komt dan met een afs versie en laat dan een grote steek liggen doordat hij traag is.
                  Bij Sigma kunnen ze dan weer snellere maken maar daar zit het dan weer niet 100% snor met de kwaliteit.
                  (Allemaal gelezen hoor want echt ervaring met die objectieven heb ik niet).
                  Moest ze goed zijn (dat is ze) en snel (das wat anders) dan zou ik ze kopen.
                  Dat snelheidsgebrek, wordt ruimschoots goedgemaakt door de zéér hoge preciesheid van de AF.

                  En normaal gezien wordt een 50mm f1.4 weinig gebruikt in omstandigheden waar je een snelle AF nodig hebt. (vind ik toch)

                  Comment


                  • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

                    Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben maar blijf het toch spijtig vinden dat een D versie sneller is dan de afs.
                    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                    Comment


                    • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                      Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben maar blijf het toch spijtig vinden dat een D versie sneller is dan de afs.
                      Inderdaad, de eerste maal dat ik het objectief op mijn camera zette, was ik een beetje teleurgesteld in de scherpstelsnelheid, dat verwacht je gewoon niet, maar als ik eerlijk wil zijn, heb ik nog geen enkele foto mislopen ten koste van die tragere AF, het objectief werkt lekker prettig, wat mij eigenlijk meer tegenvalt is dat ze hier een 58mm filterdraad hebben gekozen i.p.v. Bv 62mm, betekend terug een andere verloopring of andere polar/NC filters.

                      Comment


                      • Re: Nieuwe Nikon AF-S 50mm 1.4 G komt er zeker aan.

                        In ieder geval ben ik zeer tevreden over de 50mm G lens. Mooie heldere kleuren, behoorlijke scherpte ook langs de randen, licht...
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

                        Comment

                        Working...
                        X