Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon kitlens of Tamrom 17-50 2.8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon kitlens of Tamrom 17-50 2.8

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
    Zijn EF-S lenzen niet speciaal gemaakt voor APS-C sensors zodat de aangegeven focal length ook de daadwerkelijke focal length is op een crop camera? Want dan is de kitlens wel daadwerkelijk 18mm en niet 28.8mm.
    De kitlens is daadwerkelijk 18mm... maal de cropfactor. 't is niet omdat ze alleen maar op APS-C bodies passen dat de brandpunten veranderen.
    Een Canon EF 17-40 geeft op 17mm dezelfde beeldhoek als een EF-S 17-55 2.8 IS.
    ______
    www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
      De kitlens is daadwerkelijk 18mm... maal de cropfactor. 't is niet omdat ze alleen maar op APS-C bodies passen dat de brandpunten veranderen.
      Een Canon EF 17-40 geeft op 17mm dezelfde beeldhoek als een EF-S 17-55 2.8 IS.
      Aha, I stand corrected. Bedankt om deze misconceptie van mij uit de wereld te helpen. Ik snap niet hoe ik er dan bij ben gekomen..
      Last edited by -Will-; 3 september 2008, 11:50.
      Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
        Aha, I stand corrected. Bedankt om deze misconceptie van mij uit de wereld te halen. Ik snap niet hoe ik er dan bij ben gekomen..
        Het gebeurt wel vaker, en eerlijk gezegd is het ook wel verwarrend, dus maak je geen zorgen om je intellectuele capaciteiten
        ______
        www.vue.photo

Comment

de tamron 17-50 lens is ook speciaal gemaakt voor camera's met kleinere sensor
          de aps-c body's

Comment

Working...
          X