Ik kan een nikkor 50mm AF f/1.8 kopen voor €80,- is dit een redelijke prijs of is dit te duur?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Prijs van een nikkor 50mm f1.8?
Collapse
X
-
Prijs van een nikkor 50mm f1.8?
Labels: Geen
-
-
Re: Prijs van een nikkor 50mm f1.8?
in goede staat is dat eenprijs
is het aan af-d? geen verschil in optische kwaliteit, heeft voordeel dat belichting wordt gemeten bij aansluiting flitsPhotography helps people to see
-Berenice Abbott-
BD1050BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frans65 Bekijk berichtIk kan een nikkor 50mm AF f/1.8 kopen voor €80,- is dit een redelijke prijs of is dit te duur?
Als het exemplaar in goeie staat is, dan is het een goeie prijs.
--- oeps, op hetzelfde moment geantwoord als hierboven en inderdaad ik heb het over de D versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk berichtin goede staat is dat eenprijs
is het aan af-d? geen verschil in optische kwaliteit, heeft voordeel dat belichting wordt gemeten bij aansluiting flits
Comment
-
Re: Ja die Henk
Oorspronkelijk geplaatst door Frans65 Bekijk berichtIk kan een nikkor 50mm AF f/1.8 kopen voor €80,- is dit een redelijke prijs of is dit te duur?Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtFrans schreef: Het is geen af-d.
Werkt ze dan wel op uw toestel ?
Is het er een zonder electronica ?
Ik denk dat mijn eerdere uitspraak verkeerd is overgekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtIk weet niet welke je dan bedoeld maar als het geen AF-D objectief is zou ik ze niet kopen.
Dit is de link naar de lens
Comment
-
-
Ik zie nu pas op de doos een N staan dus het is een "50mm f/1.8 N"
Waar staat die N voor en werkt de lens dan op een nikon D80?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frans65 Bekijk berichtIk zie nu pas op de doos een N staan dus het is een "50mm f/1.8 N"
Waar staat die N voor en werkt de lens dan op een nikon D80?
Is bv geen Sigma met Nikon vatting of zo?Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk berichtIs het wel een lens van Nikon?
Is bv geen Sigma met Nikon vatting of zo?
Comment
Comment