Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 17-50 of Tamron 28-75

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tamron 17-50 of Tamron 28-75

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
    Het overwegen waard ! een tweedehandse EF 28-70 F2,8 L USM van Canon
    moet je kunne vinden voor 700 euro of minder en is een dijk van een lens ook op F2,8 mooi scherp en sluit mooi aan op je 70-200 hé

MVG, Jeff
    Ik wou eigenlijk net de Tamron kopen omdat die nieuw slechts de helft kost van een tweedehands Canon, en dat deze lens bekend staat als een superieure lens...
    #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
    Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sallybelgium Bekijk bericht
      Ik wou eigenlijk net de Tamron kopen omdat die nieuw slechts de helft kost van een tweedehands Canon, en dat deze lens bekend staat als een superieure lens...

Dan moet je dat doen !

MVG, jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Dan moet je dat doen !

MVG, jeff
        No hard feelings hoor Jeff, ik bedoelde het niet kwaad. Ik heb net de vraag gesteld omdat ik van mening was dat die Tamron een super lensje was en helemaal niet duur...
        Maar natuurlijk kan ik ook verkeerd zijn...daarom is het altijd verstandig om de argumenten van voor- en tegenstanders te horen.
        Als ik heel veel centen had, dan kocht ik altijd de Canon varianten hoor, dat zijn altijd de beste lenzen hé. Maar ik moet wat op mijn geldbeugel letten begrijp je.
        Toch bedankt voor je reactie.
        Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

Comment

No hard feelings hoor Jeff, ik bedoelde het niet kwaad. Ik heb net de vraag gesteld omdat ik van mening was dat die Tamron een super lensje was en helemaal niet duur...
          Maar natuurlijk kan ik ook verkeerd zijn...daarom is het altijd verstandig om de argumenten van voor- en tegenstanders te horen.
          Als ik heel veel centen had, dan kocht ik altijd de Canon varianten hoor, dat zijn altijd de beste lenzen hé. Maar ik moet wat op mijn geldbeugel letten begrijp je.
          Ik denk dat jeff het niet verkeerd bedoelde hoor. de 28-75 is een goeie lens en idem de prijs. als je in dit kan betalen en je een lens zeker en vast nodig hebt zou ik ook zeggen =< DOEN!!

Comment

ik begrijp je volkomen hoor, bedoelde der ook niks verkeerd mee !
            Maar ik heb zelf de 28-70 tweedehands gekocht en ben der zeer tevreden van
            nu zijn de prijzen nog lager als drie jaar geleden, daarom dat ik het even wou naar voor brengen.

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

ik begrijp je volkomen hoor, bedoelde der ook niks verkeerd mee !
              Maar ik heb zelf de 28-70 tweedehands gekocht en ben der zeer tevreden van
              nu zijn de prijzen nog lager als drie jaar geleden, daarom dat ik het even wou naar voor brengen.

MVG, Jeff
              Ok, geen probleem Jeff
              Ik zal zeker eerst even een blik op de tweedehandsmarkt werpen voor ik tot de aanschaf overga.

Comment

Working...
              X